網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月25日 星期三

【分開過聖誕?】蔡思貝肉緊咀靚湯 「男友」胡鴻鈞同馬明玩HeHe __,HeHe,男同性戀,胡鴻鈞,蔡思貝,馬國明,馬明,

「緋聞男女」蔡思貝和胡鴻鈞分別約老友過聖誕。
【分開過聖誕?】蔡思貝肉緊咀靚湯 「男友」胡鴻鈞同馬明玩HeHe「緋聞男女」蔡思貝和胡鴻鈞分別約老友過聖誕。聖誕是普天同慶的日子,當然要約一大班朋友出 ...




【分開過聖誕?】蔡思貝肉緊咀靚湯 「男友」胡鴻鈞同馬明玩HeHe

「緋聞男女」蔡思貝和胡鴻鈞分別約老友過聖誕。

聖誕是普天同慶的日子,當然要約一大班朋友出來慶祝昨晚,蔡思貝(Sisley)和湯洛雯(靚湯)則出Po自爆一起於家中過聖誕,二人更着晒「姊妹裝」於聖誕樹前,好溫馨地攬住狗仔影合照,其中一張Sisley仲好肉緊咁作狀咀靚湯,Sisley以英文留言:「S for sisterhood, for strength and for Santa! Merry Christmas everyone!」又Sweet爆Hashtag「ibroughtmetoyou」,見她頸上綁上絲帶,唔通當自己禮物送畀靚湯?不過咁肉麻的招數,是否應該對住「男友」胡鴻鈞(Hubert)做先啱呢?

胡鴻鈞(右)與馬國明一齊比心心,好HeHe!
胡鴻鈞(右)與馬國明一齊比心心,好HeHe!
無獨有偶,蔡思貝亦玩SheShe(右)啜爆湯洛雯。

無獨有偶,蔡思貝亦玩SheShe(右)啜爆湯洛雯。

以往大Party都不時見到Hubert與Sisley同場,不過未知是否早前被踢爆暗撻呢?搞到這對「緋聞男女」好低調,今年聖誕都暫時未見二人的合照,Hubert更突然轉玩「HeHe」𠻹!他昨晚於社交網分享與馬國明(馬明)的合照,相中着住「姣婆桃紅Tee」晒老鼠仔的馬明,仲同Hubert一齊用手合併出一個「心心」,Hubert搞笑留言:「我叫佢搵件紅噹噹啲嘅衫嚟應吓節,佢話我知佢專登摷番呢件家傳之寶1001件嘅粉紅色Tee出嚟,我好感動。」之後又爆馬明主動擺「心心」Pose,他續說:「個下殺咗我一個措手不及,部相機唔係好想對焦落我哋個樣度,所以矇矇哋敬請見諒!」最後更自嘲朦朧中「仲靚仔咗」,認真爆笑!




鍾意就快D Share啦!