掃呢頁CODE去手機

2019年12月14日 星期六

汪明荃:欣宜託汪明荃幫老竇開IG 秋官竟然咁答! __,欣宜,汪明荃,秋官,鄭少秋,

秋官竟然咁講「Don'tmakemetrouble」~藝人汪明荃(Liza姐)早前玩Instagram(ig)創出「汪阿Tag」掀起一股熱潮,玩ig玩 ...




秋官竟然咁講「Don't make me trouble」~


藝人汪明荃(Liza姐)早前玩Instagram(ig)創出「汪阿Tag」掀起一股熱潮,玩ig玩到出神入化!最近佢就與老拍檔鄭少秋(秋官)齊齊到雲頂登台,Liza姐於ig上載合照,秋官穿着風褸配頸巾,與紅色打扮及拿住一盆聖誕花嘅Liza姐並肩合照,甚有氣氛。


不過最有趣嘅係秋官女兒鄭欣宜竟然留言「Liza姐快啲教我爸開ig啦」,反應非常快嘅Liza姐即回覆欣宜:「你爸說:Don't make me trouble!(唔好令我麻煩)」非常搞笑,不過唔少秋官粉絲都留言希望佢開個帳戶呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!