掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

林盛斌畢業半年人工升十倍 IG發長文細說致富之道  __,林盛斌,

娛樂圈年度「最Sweet新聞」名單有喇!即到投票,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏得終極大獎旗艦手機11ProMax、Dyson風筒等。藝人林盛斌(Bob ...






娛樂圈年度「最Sweet新聞」名單有喇!即到

投票,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏得終極大獎旗艦手機11 Pro Max、Dyson風筒等。



藝人林盛斌(Bob)在大大小小的節目上會看見他做主持人,而他的工作主要是主持之外,會拍電影、電視劇、廣告,甚至於唱歌他也會表演一下,當然他常常笑言自己不是職業歌手。除了這些工作,他更是《棋人娛樂製作有限公司》的老闆,可說他是名多功能藝人,吸金能力相當強。





Bob其實真係好努力。(網上截圖)



今天(17日)他突然在IG有感而發,主要是說他入行多年,由第一份工作到現在為何能有現在的成就,他說:「我人生第一份工,就係喺電台做Sales。 當年我嘅銷售成績,今日回想返,算唔錯,由起初底薪六七千蚊,只係短短半年時間,到我離職嘅時候差唔多出緊六七萬一個月,以一個啱啱大學畢業出嚟做嘢嘅死𡃁仔嚟講,直頭係好似人生大贏家咁!點解我可以做到?因為我好明白一個道理:我唔係打緊一份工,我係經營緊我嘅生意,如果你只係當一份工,你得到嘅只係人工。如果你當係自己生意,你得到嘅就係利潤同回報。當你好重視你盤生意,覺得間公司你都有份嘅時候,你嘅目標、你嘅心態、你嘅想法、你嘅行為,同 『只係當自己打份工』會有好大嘅分別。而呢個分別,經過一段日子,就會帶嚟好唔同嘅結果。所以懇請在座各位,無論你係做緊任何範疇嘅工作,千祈千祈,唔好再當自己只係打份工,你要相信你係經營一盤你都有份嘅生意,日後你所得到嘅,將會超乎你想像咁多!」Bob希望透過這個分享可以為大家帶來少少激勵。



Bob接受《香港01》訪問時候透露當初月賺6-7萬時候其實是用時間換取,他說:「當時做電台sales嘅時候,自己都真係好努力工作,每日最早返工睇報紙雜誌廣告,準備call客,出去見完客就做proposal做到半夜,每日都係咁,因為當時我真係當咗間公司好似自己有份咁做,自然會更俾心機同盡力做好每件事,付出係有回報嘅,大約半年至九個月左右,底薪加佣金差唔多有六七萬蚊一個月,以當時一個啱啱大學畢業生第一份工嚟講,係幾精神㗎。」





Bob咁努力返工都係為屋企人。(網上截圖)



努力工作是有回報,Bob畢業時候是為了做DJ,但由於當時並沒有空缺,便做電台Sales「頂住先」,那時候Sales並不是他理想做的工作,但是Sales勝在薪酬高,再加上一個原因,他說:「我當時屋企環境唔算太好,做sales可以搵多d錢,所以決定努力做好佢!一路做sales嘅時候,都有好多DJ同Sales同事同我講,話我性格同行為表現好啱做節目部,而當時我見到班DJ喺直播室吹吓水、播吓歌咁又收幾皮嘢一個月,我就做到隻蟹咁又係搵咁多,另外屋企個經濟情況又冇之前咁嚴峻,再加上咁啱有節目部同事離職有空缺,我就同當時台長鋭哥講想試吓轉部門,佢都叫我諗清楚,因為轉過去做節目助理,人工得返八千蚊一個月,我諗咗一晚,就決定咗!」就係呢一個決定令到Bob先有依家嘅成就,唔少人都羨慕佢嘅成就。







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!