掃呢頁CODE去手機

2019年12月7日 星期六

鄧麗欣蔡少芬鬥玩IQ題 靚媽發火嬲爆:一陣冇鏡頭先揼你! __,蔡少芬,鄧麗欣,

《01最賞睇娛樂大獎》即日起至12月24日接受投票喇,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏旗艦手機11ProMax、Dyson風筒、01積分等,總值超過70萬 ...






《01最賞睇娛樂大獎》即日起至12月24日接受投票喇,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏旗艦手機11 Pro Max、Dyson風筒、01積分等,總值超過70萬元!



鄧麗欣(Stephy)與蔡少芬(Ada)所屬公司日前上載了一條二人鬥玩IQ題的影片,片中二人大放笑彈,Ada更嬲爆稱:「唔玩喇!走呀!火都嚟埋!」,到底發生什麼事呢?





兩個私下感情唔錯!(YouTube截圖)





Ada目前坐緊月!(IG/@adachoi9800)



原來看似精明能幹的Ada是IQ題絕緣體,沒有一題能夠答上,令Stephy輕輕鬆鬆就成為IQ王(儘管她在微博自稱IG題王)。Ada更指Stephy給她機會答了一題,之後在第二題竟設陷阱,聲稱:「一陣冇鏡頭先揼你!」





Ada話要打Stephy!(YouTube截圖)



點撃下圖齊齊玩IQ題!







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!