網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月28日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】J.Arie唔介意倒追貼錢養男友 __,J.Arie,

邊個係J.Arie暗戀對象咁幸運。歌手雷深如(J.Arie)早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集, ...




邊個係J.Arie暗戀對象咁幸運。


歌手雷深如(J.Arie)早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,她跟主持人李文珊(Sherman)大談擇偶條件,她喜歡上進、陰柔和財政獨立的對象,自爆已有心儀對象,是一位相識十年的舊朋友,正在觀察中。自認厚面皮、不怕面懵、不怕樣衰,會採取主動女追男,問到曾試過被人請食過「檸檬」?她直腸直肚說:「實有我唔驚,人愈大愈唔驚,好似Nothing to lose。」


她認為男女應該財政獨立,但若言男友手緊,不介意養埋男友,J.Arie承認個性像一個「男人」,想知道她點講?就要留意《閨蜜睡房》喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!