掃呢頁CODE去手機

2019年12月21日 星期六

【垃圾裙羅生門】嬲苟芸慧四圍唱? 設計師Kev親回:聽到3、4次 __,羅生門,苟芸慧,

Kev指當初只是個人發洩,沒有想過將事件搞大,他說:「我純粹唔開名呻一呻最近聽到嘅嘢,都結咗婚成年,最近喺佢身邊一啲人聽到,我就唔開名講邊個,亦唔講主 ...






Kev指當初只是個人發洩,沒有想過將事件搞大,他說:「我純粹唔開名呻一呻最近聽到嘅嘢,都結咗婚成年,最近喺佢身邊一啲人聽到,我就唔開名講邊個,亦唔講主角係邊個,純粹個人發洩,都好多謝咁多人關心我,諗唔到FB一篇文章變成文章。」聽到作品變成「垃圾」是否很嬲?他說:「任何人都會嬲,聽到心血同團隊做咗幾十個鐘頭嘅嘢都會嬲,我其實係好冇問題,設計嘅嘢好多時都會有rejection,如果主角老老實實去講,我係冇問題,even你唔着,去換其他sponsorship都冇問題,因為始終人夾人,但變做我喺人哋耳邊聽到,會有少少唔開心,只係諗住喺自己平台發洩吓。」



而事件另一個問題,是「有贊助,冇credit」,Kev亦表現得有點不快:「我哋用咗3次途徑問佢幾時有相,幾時落credit,都係冇回應。當初合作,我公司有晒同佢WhatsApp嘅合作資料,係black and white傾好,係佢老公負責傾,呢啲唔緊要,你開心落credit,或者你唔記得咗,唔係問題,我唔係因為太去執着個credit,自己都可以落,問題係作為designer,要defend,有人背後話你嘅作品係垃圾,呢啲情況之下都要企出嚟講。」



對於經理人代苟姑娘否認講過「垃圾」,問到Kev會否「收貨」,他說:「我打完嗰篇文章都放底咗,自己負能量已釋出,我都有好多嘢要處理。」他強調不是因為對方沒有落credit才吐苦水:「如果漏落credit吐苦水,我一年前吐咗,我喺呢行十幾年,大大小小明星都做過,都有成就感,都係嗰句,一傳十,十傳百,都影響我reputation。」最後,再問會否與「女主角」聯絡,他表示跟對方不熟,覺得件事要let it go,不想再發酵下去。



苟芸慧與陸漢洋上年結婚,主題是「美女與野獸」。 苟芸慧與陸漢洋上年結婚,主題是「美女與野獸」。
為迎合主題,苟芸慧穿上一件經典黃色晚裝。(資料圖片)

為迎合主題,苟芸慧穿上一件經典黃色晚裝。(資料圖片)
苟芸慧婚禮後沒有貼過黃色晚裝上IG。

苟芸慧婚禮後沒有貼過黃色晚裝上IG。
但就有見過她起另一套婚紗與姊妹大合照。

但就有見過她起另一套婚紗與姊妹大合照。
當晚另一套白色婚紗。

當晚另一套白色婚紗。
Kev接受《蘋果》訪問,表示在不同渠道聽過負面評價。(facebook圖片)

Kev接受《蘋果》訪問,表示在不同渠道聽過負面評價。(facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!