掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

孖謝高晉玩姊弟戀 蘇慧恩向《敗犬》楊謹華偷師 __,Ophelia,楊謹華,蘇慧恩,

蘇慧恩及謝高晉在戲中橋段跟《敗犬女王》相近。
孖謝高晉玩姊弟戀蘇慧恩向《敗犬》楊謹華偷師蘇慧恩及謝高晉在戲中橋段跟《敗犬女王》相近。蘇慧恩(Ophelia)及謝高晉於深圳出席電影《真的你.假的我》 ...




孖謝高晉玩姊弟戀 蘇慧恩向《敗犬》楊謹華偷師

蘇慧恩及謝高晉在戲中橋段跟《敗犬女王》相近。

蘇慧恩(Ophelia)及謝高晉於深圳出席電影《真的你.假的我》新聞發佈會,會上公佈影片將於2020年暑假檔期,內地8千多間電影院缐上映。

被問及影片內與男主角謝高晉有否戀愛關係?Ophelia說 :「片中我飾演一個神憎鬼厭嘅酒店老闆娘,高晉就係俾我詐騙之後,成為咗酒店員工,我就用一個大姐姐嘅角色教佢點樣打理酒店,喺日對夜對嘅情況之下,當然對佢有感覺,其實套戲有啲似《敗犬女王》姊弟戀嘅橋段,所以拍呢套戲之前,我都翻睇咗部劇向楊謹華同阮經天偷吓師!」



二人可否接受姊弟戀?謝高晉表示:「唔介意女朋友大過自己,最緊要性格夾得到,同埋有共同話題,反而女仔大個小小會成熟啲,冇咁公主病,更加識得照顧自己,因為我都好怕同一啲唔成熟既女仔一齊。」Ophelia則說:「年齡對我唔係一個問題,因為本身喺屋企係大家姐,由細到大都好識得照顧人,所以我真係唔介意另一半細過自己,最緊要我對嗰個人有感覺,就算姊弟戀都冇所謂」




鍾意就快D Share啦!