掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

張栢芝:多得Quintus照顧細佬!張栢芝:大個仔了 __,Quintus,張栢芝,

Quintus真係大個仔喇!藝人張栢芝近日一拖三個囝囝到外地度過聖誕節,一向將細仔張禮承(Marcus)收得好埋嘅栢芝,亦罕有地喺社交網晒出Marcu ...




Quintus真係大個仔喇!


藝人張栢芝近日一拖三個囝囝到外地度過聖誕節,一向將細仔張禮承(Marcus)收得好埋嘅栢芝,亦罕有地喺社交網晒出Marcus嘅手仔腳仔相,同埋二仔Quintus喺泳池氹細佬開心嘅片段,片中見到Marcus頭髮多多,而Quintus奮身向後撲水,為求細佬一笑,連栢芝都大讚:「他今次旅行很開心,感恩和他來了這個行程,大個仔了。」相信Quintus喺呢個旅程中一定有照顧細佬,幫輕媽咪!


此外,佢仲大晒三母子嘅泳裝照,栢芝着上Sports Bra露出小蠻腰,雖然佢已貴為三子之母,但身材依然Fit到漏!佢仲留言:「這太陽實在太完美了,完美的一天感謝感謝!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!