掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

蔡卓妍:蔡卓妍封影視后威到盡 __,蔡卓妍,視后,阿Sa,

蔡卓妍威到盡!「2019澳門國際電影節及澳門國際電視節頒獎典禮」今晚舉行,本屆電影節評委陣容鼎盛,當中包括內地名導馮小剛和著名演員葛優等,故能夠脫穎而 ...




蔡卓妍威到盡!


「2019澳門國際電影節及澳門國際電視節頒獎典禮」今晚舉行,本屆電影節評委陣容鼎盛,當中包括內地名導馮小剛和著名演員葛優等,故能夠脫穎而出絶非易事,蔡卓妍(阿Sa)最終分別憑電影《非分熟女》和電視劇《PTU》,獲頒影界及視界「最佳女主角」,得奬後她興奮表示澳門是自己福地:「我公公婆婆都喺呢度生活過,感覺到佢哋喺天上守護住我,今次得獎亦別具意義。」


早前因患病而令粉絲擔心的她,感謝大家的關注:「之前一直覺得下巴腫腫哋,以為肥咗,點知有個醫生朋友幫我按吓,竟然摸到有粒嘢,建議我去照MRI,檢驗結果係淋巴囊腫,有兩粒嘢黐住口水腺位置,唔係惡性嘅,我都食咗西藥療程,依家搵中醫調理免疫系統,每星期又去針灸、拔罐,希望盡快康復。」內地女星柳岩亦憑主演電影《受益人》,與阿Sa一樣獲頒「最佳女主角」,影帝則由《老師.好》的于謙奪得。


導演麥兆輝憑執導電影《廉政風雲 煙幕》獲奬,他坦言最想多謝老闆楊受成:「同老闆合作咗好多年,呢齣戲亦係我個人作導演作品,所以意義非凡。」劉偉強因執導《中國機長》,與麥導「平分春色」,雙雙成「最佳導演」。任達華憑主演內地劇《破冰行動》,榮獲「最佳男配角」,他說:「最重要多謝導演,以及劇中拍檔吳剛同王勁松、扮演我個仔嘅黃景瑜。有佢哋嘅演出,先會有游走黑白兩道嘅我。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!