網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月25日 星期三

胡杏兒:胡說八道水着慶平安夜 七魔女Toby巨肚似生得 __,Toby,梁靖琪,胡杏兒,

聖誕快樂!早前去咗馬爾代夫嘅「胡說八道」的胡杏兒、胡蓓蔚、胡定欣、李施嬅及姚子羚,水着相晒極都晒唔完,而尋日平安夜,「胡說八道」再度發放福利,「豹嫂」 ...




聖誕快樂!


早前去咗馬爾代夫嘅「胡說八道」的胡杏兒、胡蓓蔚、胡定欣、李施嬅及姚子羚,水着相晒極都晒唔完,而尋日平安夜,「胡說八道」再度發放福利,「豹嫂」胡蓓蔚再貼火辣泳衣合照,當中以定欣嘅比堅尼最為性感,杏兒就側身晒腰,連杏兒老公都留言讚老婆so sexy!


另外,七魔女梁靖琪(Toby)、鍾麗淇、湯盈盈、姚樂怡、周家蔚﹑佘詩曼和文頌嫻跟友人都有一齊慶祝聖誕,見佗緊B嘅Toby個肚已經好大喇,好似就嚟生得一樣,不過Toby仍然面尖尖,果然得天獨厚。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!