掃呢頁CODE去手機

2019年12月9日 星期一

【反紅媒】陳庭欣撐男友 彩豐行與TVB「割席」明年不再落廣告 __,TVB,陳庭欣,

Toby在新劇全裸露股邊挑釁大婆千嬅。(右圖:無綫電視截圖)
32歲的港姐陳庭欣(Toby)入行多年,近年獲大台力捧做「進擊第三者」,在新劇《多功能老婆》全裸露股邊挑釁大婆千嬅,角色搶鏡,又常做大騷司儀,發展不俗 ...




32歲的港姐陳庭欣(Toby)入行多年,近年獲大台力捧做「進擊第三者」,在新劇《多功能老婆》全裸露股邊挑釁大婆千嬅,角色搶鏡,又常做大騷司儀,發展不俗,自去年情傾彩豐行老闆楊振源(Benny),破天荒「放閃」,多次公開晒愛,不時陪伴男友巡視業務。



之不過彩豐行今日在facebook專頁特意出post「割席」,指不再於TVB落廣告,留言:「於去年與TVB簽定了廣告合約,因此我們必須履行合約至2019年12月31日。合約完結後,彩豐行於2020年將會選擇其他平台作宣傳渠道。希望各位可以體諒及理解,多謝各位一直對彩豐行的支持。」更打上tag稱香港品牌、香港製造,獲一眾「反紅媒」的網民表示支持,網民紛紛留言表示擔心陳庭欣會被CCTVB清算,同時多謝TVB戰線手足。



問到Toby可知男友的彩豐行明年不再跟無綫合作,她今日回覆傳媒時說:「今朝睇facebook時睇到呀。我又冇諗會有咩特別影響噃。」網民擔心Toby也受影響?她再說:「應該唔會啦。公司本身有好多不同類型嘅廣告客戶,我相信唔同客戶都會因應自己內部市場推廣策略,而調整落廣告嘅時段同渠道。所以我冇擔心呀。」



查實陳庭欣去年已透露雖然男友未求婚,不過二人已有結婚共識,他們亦互相出席對方的家庭聚會,早已融入家中,仍是TVB藝人的陳庭欣亦支持男友決定。估計方丈應該冇咁小器嘅!?




鍾意就快D Share啦!