掃呢頁CODE去手機

2019年12月15日 星期日

【好人一生平安】敢言巨聲幫陳康健離大台 寧用音樂安慰同路人 __,TVB,大台,巨聲幫,陳康健,

大台藝員陳康健2009年憑參加《超級巨聲》入行,唱功了得的他當年已有「港版曹格」之稱,但入大台後卻苦無演出機會一直只擔任閒角,命運跟同屬巨聲幫出身的林 ...




大台藝員陳康健2009年憑參加《超級巨聲》入行,唱功了得的他當年已有「港版曹格」之稱,但入大台後卻苦無演出機會一直只擔任閒角,命運跟同屬巨聲幫出身的林欣彤、許廷鏗甚至吳業坤等大相逕庭。



但陳康健沒有因此放棄夢想,反而積極四出Busking兼當上唱歌老師,其才華終逐漸受關注,可惜上天再跟他開玩笑,年多前確診患上罕見免疫系統疾病(IgG4),要長期服藥,更無法承受捱更抵夜的拍劇工作,令收入和曝光率大大減少。



然而,陳康健未有放棄,繼續專注教唱歌和Busking,而且在最近爆發的反修例風波中,陳康健更公然跟大台的維穩風格唱反調,經常在社交網絡上表態支持抗爭。



不過前日見陳康健在Instagram發散水文,表示要離開效力10年的大台︰「人生有幾多個10年?10年的人生經驗是一個里程碑,十年有苦有樂,有酸有甜……從今日起這個里程碑應該要終結,要開始新的一頁,不錯,我要離開TVB了,感激有《超級巨聲》,感激一切給我的經歷……下個里程碑,希望仍然走你哋陪我走得更美!」



對於離開原因,陳康健接受《蘋果》訪問時解釋:「我人生最大嘅夢想係唱歌,我真係好鍾意唱歌,但冇咩機會喺公司唱到都係其中一個原因。其實一路以來我都係藝員身份,如果我身體狀況只容許得一、兩場客串或者根本入唔到組,咁對大家都唔好。」



問到是否因言論而被「河蟹」?他表示︰「政見理唔到咁多,我有我政見,公司唔同嘅人都有唔同嘅政見,不論黃、藍或者紅、黑、白嘅都理唔到,但我講嘅係心裡面想講,好想撐年輕人嘅一啲說話。」他指即使在外Busking,都只為在如此惡劣的環境下透過音樂給同路人一點安慰。



陳康健又稱雖然離開,但對公司仍然充滿感恩之情︰「呢十年真係感恩,《超級巨聲》嘅經歷係好正好正,可能係好多人一生都冇機會經歷嘅嘢嚟。」談到未來,他希望︰「有地方可以收容我,發揮到作用。生活唔太擔心,始終我都係一個歌唱老師。」





 陳康健表示Busking都只為在惡劣環境下用音樂給同路人安慰。(Instagram相片) 陳康健表示Busking都只為在惡劣環境下用音樂給同路人安慰。(Instagram相片)
 陳康健在Instagram發的散水文。(Instagram相片)

陳康健在Instagram發的散水文。(Instagram相片)
 唱功了得的他有一班忠實歌迷。

唱功了得的他有一班忠實歌迷。
 離開大台後他希望有地方可以收容他,發揮到長處。

離開大台後他希望有地方可以收容他,發揮到長處。
 雖然離開,但陳康健對公司仍然充滿感恩之情。

雖然離開,但陳康健對公司仍然充滿感恩之情。

鍾意就快D Share啦!