掃呢頁CODE去手機

2019年12月2日 星期一

【頭條獨家】獲外父老婆力撐 陳志健唔怕冇咗大台遮蔭 __,TVB,大台,陳志健,

外父羅樂林及老婆羅苡之支持他外闖。
【頭條獨家】獲外父老婆力撐陳志健唔怕冇咗大台遮蔭外父羅樂林及老婆羅苡之支持他外闖。市道唔好,唔少TVB藝人,好似鄭敬基、東張小花林泳淘、林子博等約滿都 ...




獲外父老婆力撐陳志健唔怕冇咗大台遮蔭外父羅樂林及老婆羅苡之支持他外闖。市道唔好,唔少TVB藝人,好似鄭敬基、東張小花林泳淘、林子博等約滿都 ...




【頭條獨家】獲外父老婆力撐 陳志健唔怕冇咗大台遮蔭

外父羅樂林及老婆羅苡之支持他外闖。

市道唔好,唔少TVB藝人,好似鄭敬基、東張小花林泳淘、林子博等約滿都被無線裁走來減磅,今年5月約滿TVB的2006年香港先生亞軍陳志健(Otto)雖然受重用有得留低,但他卻偏偏要求轉簽部頭合約,未來主力向外發展。現年38歲的Otto坦言就算現階段個市「兵荒馬亂」,但喺外父羅樂林及老婆羅苡之的力撐下,即使少咗大台遮蔭,仍然有安全感,無後顧之憂。 採訪:方騫平 場地:24/7fitness@觀塘駿業街

被軍刀插盲眼的一幕好真實,加埋表情,畫面幾恐怖。
被軍刀插盲眼的一幕好真實,加埋表情,畫面幾恐怖。
拍對打戲,不慎打腫靚仔王浩信個鼻。

拍對打戲,不慎打腫靚仔王浩信個鼻。

陳志健喺無線13年,在《仁心解碼》、《拳王》等劇集都有好表現,直至去年播出的《是咁的,法官閣下》中,飾演殺掉雙親陰沉罪犯阿鬼,演技層次豐富,更獲網民大讚。剛播完的《解決師》他扮演殺手S,後來被王浩信用軍刀插盲隻眼,激動得咬牙切齒,也相當好戲:「其實演出時加埋手勢係林文龍教路,老婆都驚到唔敢睇。不過,唔少網民鬧爆呢個奸角,但我反而覺得好有趣,哈!喺呢個劇有機會毒殺真正嘅外父喎?拍攝時劇組都取笑我:『你死呀你,咁大膽!』外父好好,拍前叮囑我要大大力咁撞埋去,唔使就住佢嚟拍,但我咁大隻,又怕無情力,梗係有顧忌。」

大讚黃宗澤係個聰明及勤力演員,而且生活好有紀律,值得學習。

大讚黃宗澤係個聰明及勤力演員,而且生活好有紀律,值得學習。
為咗角色他去學掃描,形容係人生一個好體驗。

為咗角色他去學掃描,形容係人生一個好體驗。

除此之外,拍呢套劇又試過因為出拳有偏差,打到王浩信流鼻血,鼻樑又紅又腫,令他驚到震:「當時所有人都好驚,但浩信明白大家都拍到好攰,冇怪過我失手,反而補拍時我壓力更大,外父同浩信咁專業,都係我欣賞嘅藝人之一。」

Otto選擇現階段外闖,可感生不逢時?他卻堅持不後悔:「同TVB簽part time約自由度高啲,𠵱家係時候去睇吓個世界,想試多啲嘢,發掘大隻佬拍打戲以外嘅另一面,而且爸爸有病,係時候多啲陪吓屋企人。就算做正職,人工都唔叫得係好,慶幸我仲可以做健身教練搵到生活費。(叫黃宗澤上多啲堂幫補你生活費囉?)佢經已好勤力,喺香港時一周會操足三日㗎。」

之前他跟向海嵐去上海做直播,算係外闖頭炮工作。

之前他跟向海嵐去上海做直播,算係外闖頭炮工作。
Otto爸爸剛通完「波仔」,幸而術後翌日即可落牀走動。

Otto爸爸剛通完「波仔」,幸而術後翌日即可落牀走動。
拍劇時紅姐教他唔少嘢。

拍劇時紅姐教他唔少嘢。

鍾意就快D Share啦!