掃呢頁CODE去手機

2019年12月20日 星期五

訪談變「幫何已完洗白」梁芷珊被阿澤Unfriend __,杜汶澤,梁芷珊,阿澤,

梁芷珊前日在自家製網台節目訪問何君堯,被網民狠批二人談笑風生外,更任由「何已完」發表偉論。互聯網圖片
梁芷珊前日在自家製網台節目訪問何君堯,被網民狠批二人談笑風生外,更任由「何已完」發表偉論。互聯網圖片梁芷珊近日在YouTube開設自家頻度,前晚節目《 ...






梁芷珊近日在YouTube開設自家頻度,前晚節目《可以告人的關係》首播,邀請何君堯做嘉賓,開播前她在fb寫道:「今日的何君堯是藍絲頭號偶像,更在2019 Google Trends(香港)熱搜榜中力壓林鄭月娥長踞榜首。而我決定開channel,在此香港重要時刻,負起時代予我之責任,製作節目、散播訊息,冀在黃色生活圈中扶持同路人。」



杜汶澤曾以同路人身份邀請梁芷珊做訪問,昨日阿澤表示已與梁芷珊割席。互聯網圖片 杜汶澤曾以同路人身份邀請梁芷珊做訪問,昨日阿澤表示已與梁芷珊割席。互聯網圖片
節目出街後被網民抨擊,梁芷珊在社交網撰文認錯,自覺傷害了同路人。

節目出街後被網民抨擊,梁芷珊在社交網撰文認錯,自覺傷害了同路人。
梁芷珊與何君堯曾一齊擔任香港足球總會董事,二人共事逾四年。資料圖片

梁芷珊與何君堯曾一齊擔任香港足球總會董事,二人共事逾四年。資料圖片
梁芷珊上月底在台灣留影,更留言為香港人擔心,今年完全沒有心情過聖誕。資料圖片

梁芷珊上月底在台灣留影,更留言為香港人擔心,今年完全沒有心情過聖誕。資料圖片


內疚傷害同路人

對於節目出街後被網民圍剿,一直撐示威者的梁芷珊昨接受《蘋果》電話訪問,誠懇地向同路人道歉:「做任何事,無論乜原意都好,得到大部份咁反應,話畀你聽一個字,就係錯,我原意想話畀大家知我唔怕藍絲,但達唔到目的,傷害同路人感情,我道歉!」至於被阿澤割席,梁芷珊坦言昨晚深夜收到阿澤私訊:「佢tag咗我,正面鬧我,佢好嬲,打英文,佢只有好嬲嘅時候先會打英文,阿澤話我做咗件非常之錯嘅事情,救唔番!我有答佢,最後佢同我講goodnite,我諗係咪等於第二啲嘢?𠵱家知道佢話unfriend,好可惜!」

梁芷珊坦言也有收到其他好朋友勸誡:「當我諗住做一樣嘢面對藍絲,但大家唔想我咁做,幫唔到件事,我接受,因為我哋係隊友,以後唔做,所以我一個留言都冇刪除,同路人講嘢我唔會刪。呢件事學識咗,做任何嘢無論幫唔幫到件事,如果傷害同路人,就唔可以做。」梁芷珊又在社交網撰文認錯:「我不辯解,簡單兩句:非常抱歉,對不起各位。我若不公開說這句話,我覺得我今天很難如常運作,包括我的心情、信念。」

採訪:皓騫、楊定




鍾意就快D Share啦!