掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

【還原基本步】ViuTV小占重投醫護行列 輸出樂觀思想助迷途者抗壓 __,Viu,ViuTV,

攝影:陳慧安
反送中運動從6月至今已經持續了半年,縱使政府對民間訴求充耳不聞、警方不斷用暴力打壓,但市民依然未有退縮,抗爭遍地開花。看見一幕又一幕警方粗暴鎮壓,有抗 ...






反送中運動從6月至今已經持續了半年,縱使政府對民間訴求充耳不聞、警方不斷用暴力打壓,但市民依然未有退縮,抗爭遍地開花。看見一幕又一幕警方粗暴鎮壓,有抗爭者感無力而以死控訴,甚至因為政見不同,令家人和朋友之間的關係決裂,實在令不少人的情緒受到困擾。小占日前在尖沙嘴接受《蘋果》訪問,他說自從做回精神科護士後,每天的工作忙過不停,但仍爭取時間努力覆message ,他說:「我唔係啲乜嘢好勁嘅人,但我係一個護士、係一個幕前人,又係一個土生土長嘅香港人,希望用我嘅知識、少少嘅影響力,帶畀人歡樂。」



小占還説:「其實我都同好多人傾過呢個問題,大部份人都係有無力感,覺得自己幫唔到手、冇用,其實喺一件事入面,有好多唔同嘅崗位,就算去打仗都好,唔一定個個都企前線,都要有人喺後面煮飯同種菜,咁啲士兵先會有飯食。當你係學生,係一個小學生,一定好危險,就算你話幾克制,但係突然間有1、2個混入去搞事,令到成件事變得暴力咗,呢啲係冇得預計,係咪話咁樣就幫唔到件事先?」小占提出多種方法推動運動:「但係原來有其他方法,好似屋企總係會有人政見唔同,可以同佢講吓,唔一定係說服,只係畀佢哋睇吓而家發生緊乜嘢事。唔係話藍絲一定衰,喺佢哋嘅年紀,睇嘅嘢就係咁多,成世人都係睇嗰個台,成世人都唔上網,所以睇到嘅資訊係咁多,正如好似同啲窮困地區嘅人講,三文魚有幾好食,佢哋都唔知係乜嘢嚟,好難逼佢哋講話好好食,咁我哋又可以做到啲乜嘢呢?當畀其他嘢佢哋睇,畀多啲資訊,唔一定係強迫。」



小占坦承因為工作關係,沒有辦法走去前線,當然亦有與家人持相反意見,試過有好大嘅無力感:「大家睇法唔同,第一下聽到佢哋講梗係忟,好似痾咗尿喺個廁板,都可以嗌好耐,何妨而家咁大件事?你要諗深一層,唔同人有唔同諗法,人哋嘅諗法係咁,覺得呢班人全部都唔好,我哋何嘗又唔係覺得佢哋有問題?咁嗌法係沒了沒完,應該係諗吓有乜方法令到件事更好,係對事唔對人,分析咗件事,有啲嘢係錯喎,所以就算真係好嬲,我都唔會post一啲打到好傷嘅相,反而係post啲專業人士嘅說法,如果你睇完都覺得冇道理嘅話,我都唔知點樣講,事實上我本身都有1、2個親戚,睇完之後都覺得佢哋啱。」



小占更有感而發地說:「我本身係一個成日受負評嘅人,啱啱入行嗰陣都聽咗唔少,有啲真係好無理,但係我係一個精神科護士,識得點樣去調節,要諗方法點樣去改變,鬧住嚟睇,起碼都叫有注意,之後我學識會答番佢哋啲問題,就算好無理,我都會用番啲搞笑或者自嘲方式去答,如果鬧完我可以開心,又冇所謂。呢個方法同樣擺喺而家嘅社會上,政治嘅嘢,對市民嚟講真係解決唔到,除咗投票之外,又可以做到啲乜嘢?咪惟有鬧,原來鬧完之後真係好爽,雖然件事係冇解決到,不過當刻笑吓又無妨,其他嘢留番第二日瞓醒先再算,始終今日唔知聽日事,我都有post話好多時呢啲嘢成日都會知道,有啲嘢唔係必然,可以突然間可以冇咗,大家要珍惜而家擁有嘅嘢。」



撰文:唐琛悠

攝影:陳慧安

場地提供:The AIR (The ONE)



攝影:陳慧安 小占,第一代ViuTV「親生仔」,因為參加《造星II》而要撇清關係。落選後沒有繼續娛樂圈工作,重回醫護行列。 小占,第一代ViuTV「親生仔」,因為參加《造星II》而要撇清關係。落選後沒有繼續娛樂圈工作,重回醫護行列。
小占現時做YouTuber工作,不時有人找他傾心事。

小占現時做YouTuber工作,不時有人找他傾心事。
小占參加《造星II》前,在ViuTV有不少節目,包括與林曉峰主持《發洩擂台》。

小占參加《造星II》前,在ViuTV有不少節目,包括與林曉峰主持《發洩擂台》。
小占現時沒有ViuTV約,自己開了「小占電視台」。

小占現時沒有ViuTV約,自己開了「小占電視台」。
還在IG做樹窿聽心事。

還在IG做樹窿聽心事。




鍾意就快D Share啦!