掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

政Whats噏:政Whats噏:葉劉淑儀稱自己被跣 爆行會有人曾提請辭 __,葉劉淑儀,

葉劉淑儀指政府一開始話唔會撤回修例,但其後又宣布暫緩,形容自己「被跣」。《逃犯條例》修訂演變成政治風暴,示威風波愈演愈烈。行政會議成員葉劉淑儀表示,當 ...




葉劉淑儀指政府一開始話唔會撤回修例,但其後又宣布暫緩,形容自己「被跣」。


《逃犯條例》修訂演變成政治風暴,示威風波愈演愈烈。行政會議成員葉劉淑儀表示,當時曾打電話去問政府會唔會撤回條例,政府一開始話唔會,但之後就宣布暫緩修例工作,葉劉形容自己「被跣」。


葉劉接受訪問時話,「我當然有問政府,我打電話去問,會唔會退讓,佢哋話唔會」。去到之後政府決定暫緩修例工作,葉表示:「咁我知道我『被跣』喇。」不過佢話特首喺公布前有見佢同佢解釋原因嘅。


葉劉淑儀又話其實行會成員曾向特首提出過辭職,話如果辭職可以幫到特首嘅話,佢哋唔介意。不過特首就話行會嘅角色「邊緣」,淨係畀意見,要問責都未輪到行會成員咁喎。


咁司局長角色唔邊緣喇啩,葉劉話官員嘅改組,首要考慮係幫唔幫到件事,如果有可能幫到嘅,而唔係淨係問責畀市民消氣。佢話問責班子既然呢幾個月嚟咁辛苦,自己真係唔明班問責班子係咪真係咁戀棧。佢又話喺政府嘅角度,就算畀班高官離開,都要諗搵邊個嚟填補先得。不過問到覺得邊位官員最應該問責,佢就話唔方便講喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!