掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

胡杏兒囝囝Yeah得起勁 契媽定欣豹嫂笑唔停 __,胡定欣,胡杏兒,胡蓓蔚,豹嫂,

話就話定欣同豹嫂陪Brendan玩,其實Brendan在氹兩個契媽開心。
胡杏兒囝囝Yeah得起勁契媽定欣豹嫂笑唔停話就話定欣同豹嫂陪Brendan玩,其實Brendan在氹兩個契媽開心。胡杏兒早前撇甩兩個囝囝,孖胡說八道會 ...




胡杏兒囝囝Yeah得起勁 契媽定欣豹嫂笑唔停



話就話定欣同豹嫂陪Brendan玩,其實Brendan在氹兩個契媽開心。

胡杏兒早前撇甩兩個囝囝,孖胡說八道會好姊妹胡定欣、胡蓓蔚(豹嫂)、李施嬅和姚子羚遊馬爾代夫,玩罷回來,杏兒搵埋定欣同豹嫂補償給囝囝,都未落到遊樂場,杏兒大仔Brendan同兩個契媽已經玩到好High。

定欣在ig上載片段和照片,留言:「呢位精靈到暈的契仔知道有兩位契媽ss陪佢去Playground玩,情緒非常高漲,全程手舞足蹈,YEAH得起勁過人!呢個Video睇咁多次就笑足咁多次,Brendan Lee...你真係太得意啦!~👦🏻 #一個拎奶樽 #一個拎奶粉袋 #蒲PLAYGROUND #唔係舞池係波波池 #小朋友學習能力真係好快 #最緊要開心」。




鍾意就快D Share啦!