掃呢頁CODE去手機

2020年1月31日 星期五

楊明:網傳派10萬口罩 楊明鬧爆造謠者冇人性 __,楊明,

楊明發文炮轟造謠者。武漢肺炎疫情蔓延,市面一罩難求,有傳藝人楊明旗下的燉湯店免費派發10萬盒口罩,只要大叫「支持警察」口號就能獲得,對此楊明已經即刻澄 ...




楊明發文炮轟造謠者。


武漢肺炎疫情蔓延,市面一罩難求,有傳藝人楊明旗下的燉湯店免費派發10萬盒口罩,只要大叫「支持警察」口號就能獲得,對此楊明已經即刻澄清,指傳言純屬惡搞,而今日楊明再次在社交網鬧爆散播謠言的人冇人性,他留言指:「你知唔知出面有幾恐慌?疫情有幾嚴峻?你而家仲有心情喺度散播謠言?!你唔發放正能量去抗疫,都唔好煽動他人去刑毀吖。你係太悶?定係仲想刷存在感?呢隻病毒係每個人都有機會中,唔係開玩笑㗎!而家唔係爭吵嘅時候,係全城抗疫呀!麻煩揾返(番)自己D(啲)人性出嚟#冇人性恐怖過有瘟疫#抽水都睇情況吖。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!