網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月4日 星期六

佘詩曼:12月就收爐 佘詩曼新年唔畀去玩 __,佘詩曼,

大家快啲為阿佘集氣啦!藝人佘詩曼(阿佘)現身代言活動,她透露由12月開始收爐,一直到新年後才開工:「期間去咗幾個旅行,去咗日本、泰國同台灣。(喺泰國有 ...




大家快啲為阿佘集氣藝人佘詩曼(阿佘)現身代言活動,她透露由12月開始收爐,一直到新年後才開工:「期間去咗幾個旅行,去咗日本、泰國同台灣。(喺泰國有 ...




大家快啲為阿佘集氣


藝人佘詩曼(阿佘)現身代言活動,她透露由12月開始收爐,一直到新年後才開工:「期間去咗幾個旅行,去咗日本、泰國同台灣。(喺泰國有冇影泳衣相?)冇,平時都影好多相,所以放假想休息。(同邊個去?)女仔朋友。(冇男仔?)我都想,希望盡快。(喺內地拍劇冇合適對象?)都係合作對手。(冇心儀對象?)暫時未有。」


至於新年期間,她笑言不准去玩:「我要陪媽咪,其實我計劃帶埋媽咪一齊出去玩,但佢未知。新年都會陪佢拜年同幫手整蘿蔔糕,因為佢好好客,每年要整十幾廿個蘿蔔糕,(你帶多個人去幫吓媽咪?)佢已經有三個工人姐姐。(帶個女婿去?)識整就好,唔識仲煩。」


搭飛機會戴口罩


阿佘透露農曆年後便要到內地開工,但暫時沒有工作要到武漢,對於當地爆發懷疑沙士疫情,阿佘希望盡快無事,問她到內地工作有甚麼防預措施?她謂:「我哋開工化晒妝好難戴口罩,搭飛機就會戴,最重要都係自己強壯啲,增加抵抗力,食多啲維他命同休息多啲。」對於被稱為《延禧攻略》外傳的劇集《金枝玉葉》已經播出,阿佘表示仍未觀看,問她會否想《延》劇的原班人馬再合作?她坦言:「我未有呢方面消息,如果係就最好,因為大家係好朋友,合作有默契,而且都有保持聯絡。」


另外,提到好友梁靖琪近日誕下兒子,阿佘稱仍未有機會探望BB:「因為BB啱啱照完燈同出院,我呢兩日會去探佢,我睇咗啲相,BB好得意,好似父母咁眼大大。(會做契媽?)唔知。(送乜禮物?)都係衫仔。依家啲BB衫好得意,買極都買唔完。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!