掃呢頁CODE去手機

2020年1月3日 星期五

李施嬅:與紅姐千嬅爭視后 李施嬅16年來最後一撃 __,李施嬅,李詩韻,楊千嬅,視后,

究竟李施嬅可唔可以鍊贏兩大影后呢?今年台慶頒獎禮「視后」之爭競爭激烈,最微妙是三位大熱門李施嬅、惠英紅與楊千嬅皆與無綫沒有經理人合約關係,沒有「親屬」 ...




究竟李施嬅可唔可以鍊贏兩大影后呢?


今年台慶頒獎禮「視后」之爭競爭激烈,最微妙是三位大熱門李施嬅、惠英紅與楊千嬅皆與無綫沒有經理人合約關係,沒有「親屬」優勢下更加勢均力敵。不過,李施嬅雖然已經離巢,但亦飲水思源,覺得自己是在無綫「出世」,仍然是無綫的「親生女」。


入行16的李施嬅憑着人氣劇《金宵大廈》一人分飾兩角Alex及Coco的精湛演出,獲網民封為「民間視后」,在12日舉行的《萬千星輝頒獎典禮2019》有望再下一城,與影后惠英紅、楊千嬅力爭「視后」寶座。李施嬅受訪時直言因觀眾支持令她有信心攞獎,由過往陪跑到有機會問鼎,覺得像奇迹一樣,發夢也沒有想過。在頒獎禮還未「開齋」的她笑說:「我連《飛躍進步獎》飛咗五年都飛唔起,以前點敢諗攞視后,離開TVB我已經對獎項放低咗。《金》係2019年一個奇迹,我好似發緊夢咁。提名年年有,但係今年有啲唔同,係最有信心、機會最大嘅一年,但對手亦都係最強。」


被封為「民間視后」


李施嬅對被封為「民間視后」感到很有愛,但不認為外間指無綫欠她一個獎項,她說:「唔覺得TVB欠咗我任何嘢,我有嘅嘢都係TVB畀我。」今年視后大熱皆非「親生女」令形勢變得勢均力敵,她說:「今年幾特別,未試女主角熱門都唔係「親生女」。不過,我覺得我係「親生女」,因為我係喺TVB出世,依家只係離鄉別井去咗外地工作啫。我係喺TVB長大, 呢度係我屋企,如果得到爹哋、媽咪認同畀呢個獎我,對我嘅演藝生涯嚟講係一件圓滿嘅事。」


曾在歐美憑微電影獲封雙料影后的李施嬅,去年再憑加拿大劇集《血與水》第三季競逐有「加拿大奧斯卡」之稱的《2019年加拿大銀幕獎》女配角獎,燃起她心中團火信心大增。李施嬅透露已落實在二月尾開拍新一季,更「升呢」孭飛做主角,她說:「拍咗差唔多30套劇,都係第一次自己個名行先,覺得好榮幸。」


神一般的對手


李施嬅講到「視后」兩大競敵影后惠英紅與楊千嬅,她形容兩人是神一般的對手,謙稱演技不能跟她們相提並論,唯一優勢是一人分演兩角發揮較大,但能否得獎,最終要看觀眾口味,李施嬅說:「佢哋都好勁,我當然想攞獎,但如果係佢哋攞都係實至名歸,兩個都係我好尊重嘅演員,千嬅係一個好演員、好媽媽、知道佢好勤力、好捱得,工作態度好值得敬重。紅姐嘅專業態度令我覺得同佢一齊角逐,已經係我嘅榮幸。」


場地:Hyatt Centric
服裝:J'Sister
髮型:Jay@HAiR
首飾:NoBeing

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!