掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

萬千星輝頒獎禮2019:李施嬅楊千嬅奪「最受歡迎女角色」 __,李施嬅,李詩韻,楊千嬅,

皆大歡喜!《萬千星輝頒獎典禮2019》今晚舉行,《金宵大廈》李施嬅與《多功能老婆》楊千嬅一同奪「最受歡迎電視女角色」,真是皆大歡喜!已有一獎在手的李施 ...




皆大歡喜!


《萬千星輝頒獎典禮2019》今晚舉行,《金宵大廈》李施嬅與《多功能老婆》楊千嬅一同奪「最受歡迎電視女角色」,真是皆大歡喜!


已有一獎在手的李施嬅表現冷靜:「攞呢個獎其實好難,呢個係入行咁耐首次個人獎,對手有兩位影后,心跳加速,留晒冷汗,真係好刺激,多謝《金》劇,其實上年4月3日完約後,都冇諗可以企度攞獎…原來真係會一片空白,多謝台前幕後工作人員同一班好姊妹…記得03年見安仔(郭晉安)話等18年攞獎,當時同自己講,希望自己唔好等咁耐,最終我只係等16、7年就可以拎到,相信只肯付出努力,畀人彈就增值自己,畀人踩自己爬番起身,用正面態度,去到邊都可以捱出成就,嚟緊我會去加拿大拍劇,呢個係支強心針,我會用一萬努力唔會令大家失望。」


千嬅出場攞獎亦大表開心:「開心係遇好劇本,首先要多謝寶華姐,好感動,呢個劇係表現女性精神,拍完後生活、人生都好多反思,做女人、媽媽、太太都唔易,遇到問題都可以好強大,而呢個劇其他演員嘅投入,亦互相成就咗角色『藍飛』,好多謝Sandy、Felix,拍時我都唔知點,看似愛情劇,用咗五個月時間,拍咗呢套看似愛情劇,多謝拍到我有一顆少女心,同童顏樣!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!