掃呢頁CODE去手機

2020年1月12日 星期日

萬千星輝頒獎禮2019:無綫御用癲婆!趙希洛爆喊奪女配 __,無綫,趙希洛,

恭喜晒!「無綫御用癲婆」趙希洛於無綫劇集《金宵大廈》演憶子成狂的瘋婦,成功獲得「最佳女配角」獎,並由好友黃智雯手上接過獎項,兩女即來個情深擁抱,表現興 ...




恭喜晒!


「無綫御用癲婆」趙希洛於無綫劇集《金宵大廈》演憶子成狂的瘋婦,成功獲得「最佳女配角」獎,並由好友黃智雯手上接過獎項,兩女即來個情深擁抱,表現興奮的趙希洛邊講邊喊:「入行12年人生第一次提名,冇諗過係呢個項目,4歲已經同自己講將來要做演員,係公司成就呢個夢想....要多謝樂小姐(樂易玲)係我藝人生涯想放棄時叫我唔好離開。」鏡頭即影向以紙巾抹眼淚的樂易玲。


而趙希洛亦感激黃智雯:「佢畀我仲叻,成日教我同幫我,一啲都唔dus,我dus過你。」她更感性表示要感謝老家人,她說:「部份家人好支持我,好多謝有佢哋,爸爸媽媽。」最後她對媽媽、前藝人梁小玲說:「我終於可以同你講唔使失望,我其實真係可以做一個演員,對唔住,你哋養到咁大,我就唔聽話去做一樣未必認同嘅事,so sorry,love u so much,知我哋平時唔會講,但我做咗!」


趙希洛於後台受訪,心情尚未平復,她表示事前冇諗過攞獎:「但當黃智雯上台頒獎時,個個望住我就好大壓力,其實我覺得自己仲有好大進步空間,一緊張講嘢就會歪音,上台驚驚哋,頭兒由好姊妹頒獎真係忍唔住,因為大家識咗好耐。(點慶祝?)約咗班姊妹去酒店食嘢,呢幾日為咗減肥冇食嘢,真係要食返餐。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!