網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月2日 星期四

叱咤2019:叱咤:方皓玟連奪兩個「我最喜愛」獎 __,叱咤,方皓玟,

恭喜晒方皓玟!《叱咤頒獎禮》頒到「我最喜愛」獎項,「我最喜愛的男歌手」得獎係周國賢,但因為佢唔喺香港,所以會寄個獎畀佢。而「我最喜愛的女歌手」同「我最 ...




恭喜晒方皓玟!


《叱咤頒獎禮》頒到「我最喜愛」獎項,「我最喜愛的男歌手」得獎係周國賢,但因為佢唔喺香港,所以會寄個獎畀佢。而「我最喜愛的女歌手」同「我最喜愛的組合」就係直播頒獎,畫面直播頒獎片段,DJ表示兩個獎嘅得主依家食緊私房菜,所以就親身去頒獎,宣布組合得主係RubberBand,但成員阿正缺席。


而女歌手得主係方皓玟,佢表示:「多謝所有投我一票嘅樂迷,2019年對我哋都係大挑戰,無論係生活同創作上,大家都唔知香港嘅前景會點,但提醒自己要勇敢向前踏出每一步,先對得住當初創作嘅初心。」佢又多謝一起合作嘅音樂人,走過好多高低:「我依家腦袋一片空白,2019年過去,希望2020年大家平安快樂,自己可以無畏無懼,唱作同寫想寫嘅嘢。」


之後頒埋「我最喜愛的歌曲大獎」,由方皓玟嘅《人話》奪得,佢話:「呢個獎好有重量。」連奪兩個獎嘅佢話唔知講咩好:「創作人特點係質疑自己作品好唔好,但多謝大家投我一票,呢一票好珍貴,畀我好大肯定,令我有力量向前行同寫歌,新一年會做更好自己。」另外,「叱咤樂壇至尊歌曲大獎」由鄭秀文嘅《我們都是這樣長大的》奪得。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!