網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月13日 星期一

萬千星輝頒獎禮2019:影視大滿貫有遺憾 惠英紅想攞埋呢個獎 __,惠英紅,

想攞乜呢?影后惠英紅昨晚於無綫台慶頒獎禮勇奪視后,成為「影視大滿貫」。完騷後受訪時她嬌嗔謂:「依家仲差舞台劇(得獎)呀,係咪有啲貪心?9月我會再喺香港 ...




想攞乜呢?


影后惠英紅昨晚於無綫台慶頒獎禮勇奪視后,成為「影視大滿貫」。完騷後受訪時她嬌嗔謂:「依家仲差舞台劇(得獎)呀,係咪有啲貪心?9月我會再喺香港同內地演出《玻璃動物園》,希望大家支持!」


《鐵探》攞唔到劇集大獎失望


紅姐表示今次出席未有想過得視后:「我都係想《鐵探》攞劇集大獎。(失望?)有啲。」由內地趕返港的她坦言近幾日缺乏休息時間,剛才靠眼藥水「頂住」,今早要搭飛機返回北京,為央視春晚綵排,屆時她會表演功夫。


下月「登六」唔會大搞


記者笑問紅姐如此忙碌,可有時間再拍劇,她表示:「有嘅,我係鐵人嚟,呢年半都未休息過。」談到2月2日「登六」壽辰,她透露因工作太忙不會大搞:「因為要表演春晚,初一先返到香港,初五又要返內地拍電影,到時只會同屋企人食餐飯,唔會大搞,等到二月中返嚟先會同大家慶祝今次得獎。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!