掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

【任性跌谷底潛逃外國】30歲DaDa爭氣認錯:人誰無過 感激肯原諒我嘅人 __,DaDa,陳靜,

今年踏入3字頭的陳靜DaDa,近日為她擔正女主角的電影《BABY復仇記》出席宣傳活動,電影未正式上映,已入圍東京國際電影節。事實,DaDa在13年憑《 ...






今年踏入3字頭的陳靜DaDa,近日為她擔正女主角的電影《BABY復仇記》出席宣傳活動,電影未正式上映,已入圍東京國際電影節。

事實,DaDa在13年憑《低俗喜劇》的「爆炸糖」,早已奪得第三十二屆香港電影金像獎最佳女配角,人氣爆燈的她隨即片約不斷,不過同時壓力爆煲,在電影《喜愛夜蒲3》開拍前更突然失蹤,其後她離開香港,潛逃外地。被受千夫所指,她不得不返港開記者會鄭重道歉。相隔八年,她講出心底話:「我當時去咗外國幾個月,就係因為想逃避。但好多現實問題,返嚟既時候都要處理,唔係你想就可以逃得到,要去處理面對現實,返嚟香港既時候已經有心理準備,知道要面對現實。我唔知道將會點樣,但至少要交代整件事同認錯,因為係我任性,唔可以歪曲事實,當時我的確有情緒抑鬱,不過亦唔可以作為藉口,因為都係我嘅責任。」

由出事到開記者會,她說自己的狀態一片混亂:「我嗰陣時經常失眠,個腦思考唔到。試過連續一星期,每日都唔知自己究竟有冇瞓覺,其實好似無瞓過,但又可以呆望住天花板,呢種狀態維持咗一星期,好辛苦,根本無動力工作。」她也明白自己所做影響很多人,大家的反應十分正常。

八年後,她感激當日原諒她的人。

「人誰無過,其他人做錯事,我都肯去原諒。如果當我做錯事時候,你都肯原諒,我就會好感激,亦覺得係人生中必須經歷同面對事的事。」

她承認自己當日任性,因為有很多她不懂處理的問題:「年紀輕輕不懂事,覺得壓力唔係一回事,但可能無一個出口,或者當時啱啱入行幾年,期間承受好多輿論壓力。本身性格好勝,唔想屋企人擔心,所以選擇唔講。原來人係需要其他人扶持,唔可以單靠自己撐住。後來慢慢多咗對其他人信任,識得向別人釋放自己軟弱一面,然後發覺,原來其他人都肯接受我嘅不足,會對我忍讓,只要自己懂得轉彎走番出嚟就可以。」

未嚐過失敗,如何知道成功。事隔四年,原來DaDa在17年也有類似經歷,她拍首部電視劇再度壓力爆煲,第一天開工,便決定辭演,之後休息了一年。心境穩定再出發,今年30歲的她,不會再讓壞情緒影響工作,種種經歷,更令她知道怎樣掌握角色。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!