掃呢頁CODE去手機

2020年1月19日 星期日

鄧月平:兩個月急增42磅!鄧月平爆阿媽為佢暴肥而喊 __,鄧月平,

鄧月平搞咩肥咗咁多?藝人鄧月平(Larine)出道以來憑靚樣和巨胸身材備受注目,但去年她為拍攝電影犧牲外表,由101磅谷肥至143磅,兩個月極速增肥包 ...




鄧月平搞咩肥咗咁多?


藝人鄧月平(Larine)出道以來憑靚樣和巨胸身材備受注目,但去年她為拍攝電影犧牲外表,由 101磅谷肥至143磅,兩個月極速增肥包括瘋狂食唔停,一日六至七餐,睡前消夜餐單有雪糕及快餐,更以麻辣火鍋做早餐,相當誇張!


夾硬食晒啲飯盒


經過一個月狂食,Larine已明顯肥了不少,她說:「身形係同之前有唔同,開始有好多唔方便嘅時候,衫着唔落,要買過晒,拍攝時係夏天,我哋去咗一啲幾熱嘅地方取景,但我要keep住食唔好畀磅數跌,因為我係一拍戲就會瘦嘅體質,由於我嘅角色係個肥同智商有啲問題嘅女仔,加埋天氣又熱又焗又食唔落嘢,但又要夾硬食晒啲飯盒,全日盡量食,其實幾辛苦。」


賀爾蒙失調


戲中Larine飾演壞腦肥妹,四處呃呃騙騙,導演陳果特別要求她增磅、戴眼鏡及拎柺杖來配合角色,以上對年僅22歲的Larine都是極大挑戰,她說:「喺成個增肥過程中,我媽咪見到我肥到咁係有喊過,通常媽咪都係叫仔女食多啲嘢,但拍完套戲後,媽咪唔畀我食嘢,話你真係唔好再食真係好肥,初頭我恃住自己青春冇嘢驚,但之後開始賀爾蒙失調,用咗好多時間調理身體。」


終於脫胎換骨


雖然犧牲甚大,但Larine還是很喜歡這個肥妹仔角色:「我記得影后曾美慧孜講過戲比天大,我覺得我終於有個脫胎換骨嘅鄧月平畀大家見到,只係當時增肥好低調好保密,令好多朋友以為我要退出娛樂圈,仲問點解我自暴自棄搞到咁肥。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!