掃呢頁CODE去手機

2020年1月10日 星期五

羅仲謙:結婚4年傳有喜!羅仲謙為楊怡添個「伴」 __,楊怡,羅仲謙,

羅仲謙為愛妻楊怡送上一隻大「嘮蘇」的公仔,為小「嘮蘇」添個「伴」。藝人楊枱與羅仲謙於2016年拉埋天窗,婚後不時被追問生育大計。今日,楊怡在社交網上載 ...




羅仲謙為愛妻楊怡送上一隻大「嘮蘇」的公仔,為小「嘮蘇」添個「伴」。


藝人楊枱與羅仲謙於2016年拉埋天窗,婚後不時被追問生育大計。今日,楊怡在社交網上載了一對大、小卡通人物「嘮蘇」的公仔,並安於坐在窗旁望着海景,有網友指她暗示有喜,表示「恭喜恭喜」、「等你宣布」、「有喜嗎?」


楊怡未有回覆網民,只發文表示「老公給我買來大嘮蘇,從此小嘮蘇有人陪,不再寂寞了。嘮蘇,但我一啲都唔嘮蘇。士多啤梨味嘮蘇。」


東網聯絡上羅仲謙,他表示:「太搞笑喇,因為屋企有隻細,知道老婆鍾意,所以咪買多隻大囉。就係咁簡單,大家諗太多喇。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!