掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

50沉澱 袁文傑 __,袁文傑,

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}袁文傑六九年出世,五十歲。「 ...




袁文傑六九年出世,五十歲。

「有啲網上資料話我七二年,有啲仲話我七八、七九年添,其實都似o架,哈哈哈。」「都似」的意思,是因為他擁有滑溜溜的皮膚。「呢樣嘢都係多得我阿媽,佢仲喺度(在生)嘅時候,最誇張試過一個禮拜煲足七晚湯!」

做演員,外表keep得住是最基本的,但論到要滲出個人性格和獨特性,就必須要看本身的閱歷,畢竟有些角色,不是隨便一個小生就可以駕馭得來。亦因此,袁文傑年前參演《不懂撒嬌的女人》中的「游生」時,演得很純粹。

「我睇完個劇本,就好直接咁去做,冇加添太多自己嘢落去。我覺得呢個角色,係一個經歷過年月日,加埋一種歷練聚落嚟嘅一個產品。就算十幾年前——我嗰陣都唔係細——你俾我做一個咁嘅角色,我都拿捏唔到。」

是的,單看他這十年間事業上的際遇,已經夠豐富了:一一年離開效力了十五年的亞視,繼而加盟過Now TV、有線電視,又做過網台和電台節目,介紹音樂評論吓足球。「基本上,我幾邊(傳媒機構)都走勻晒,幾圓滿o架!」

經過多年來歲月的沉澱,聽着看着當下他的言談舉止,便會很易明白,何解無綫會找他擔演「游生」,和《多功能老婆》中「邢老闆」的角色。



一七年的「游生」,是他沒有想過會令他人氣大增的角色。「拍嗰陣,我只係諗住,返去TVB第一套戲,盡量做好佢,我冇加添太多嘢。」



坐唔定

袁文傑說,他小時候性格很內向,但同時間卻又很清楚自己坐唔定。「我冇可能朝九晚五坐喺辦公室,我鍾意周圍走。」所以他十多歲出來打暑期工時,都是服務性行業。「賣過衫,又做過酒樓侍應,因為要面對好多人,我先慢慢打番開自己。」

九○年,在中學同學提議下,他報讀了無綫藝訓班,可是翌年畢業後,卻未被取錄。「嗰屆成廿二、三個同學,公司最後只簽得六個。嗰陣嘅我,仲係好內向,個人又好嫩,如果簽咗我,嗰兩年我可能都係渾渾噩噩,然後覺得呢行冇發展就離開咗o架」

簽不到無綫沒打緊,猶幸那個年頭,潮流興卡拉OK,他靚仔又有六呎二吋高,順理成章便當了那些MV的模特兒。「我仲做過吓電影特約o架。」又因為喜歡聽歌,閒時會在灣仔一間唱片舖做售貨員,其中一位熟客仔,就是亞視高層葉家寶。

「有晚我睇電視,見到佢坐喺觀眾席前排,先知佢做電視,我問番佢,佢話:『係呀!你有冇興趣入嚟亞視玩吓呀?』講笑咩?哈哈哈!估唔到幾年之後,我哋再見到面,就已經係同事。」

養了十年的愛貓囝仔,雖然於八月時離開了,但卻教會了他和Jackeline,更包容無私的相處之道。




鍾意就快D Share啦!