網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月10日 星期五

【爆相爆片】57歲富婆關之琳包到冚 孖肥叔叔結伴行山 __,爆相爆片,關之琳,

(讀者提供圖片)
57歲富婆關之琳(之之)經歷過兩次婚姻失敗,2015年跟第二任老公陳泰銘離婚後,之之享受單身女人的自由自在生活,至今未有傳出新戀情,不過,有朋友相伴的 ...




57歲富婆關之琳(之之)經歷過兩次婚姻失敗,2015年跟第二任老公陳泰銘離婚後,之之享受單身女人的自由自在生活,至今未有傳出新戀情,不過,有朋友相伴的之之不愁寂寞,日前下午,之之和一位肥叔叔在山頂結伴行山,被讀者陳先生透過「爆相爆片」分享。



陳先生接受《蘋果》電話訪問表示:「大約3點幾,見到關之琳喺山頂盧吉道同個光頭男人行山,關之琳戴咗頂帽,同個男人邊行邊傾,聽到男人講廣東話,應該係香港人,年紀大約5、60歲;佢哋講吓沿途風景,主要都係男人講嘢多,聽到佢提到『好過住私家』,另外又講到『3萬蚊一個月收入,5,000攞去供寶馬,一萬蚊攞去交租。』好似傾緊財務分析。」



從讀者提供的「爆相爆片」,見到着黑色運動衫、戴黑帽的之之,雙手不時叉腰或保持在身後,而且兩人步履頗快,幾乎「逢人過人」,其間之之似乎發現讀者拍攝,即時拉低帽子遮樣,行到人多地方時更耷低頭,搞完帽又搞頭髮,十分姿整,讀者陳先生說:「佢哋表現唔似男女朋友,冇蹺手冇拖手,行完山就直接到山頂廣場停車場,應該攞車離去。」



(讀者提供圖片) 之之和肥叔叔結伴行山(讀者提供圖片) 之之和肥叔叔結伴行山(讀者提供圖片)
 之之雙手叉腰,與肥叔叔沒有親密舉動。(讀者提供圖片)

之之雙手叉腰,與肥叔叔沒有親密舉動。(讀者提供圖片)
發現讀者拍照即耷低頭。 (讀者提供圖片)

發現讀者拍照即耷低頭。 (讀者提供圖片)
 兩人同行山頂。(讀者提供圖片)

兩人同行山頂。(讀者提供圖片)
 邊行邊傾,好融洽。(讀者提供圖片)

邊行邊傾,好融洽。(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!