網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月11日 星期六

李明蔚:影天使寫真 李明蔚抗癌8年暫時停藥 __,寫真,李明蔚,癌,

加油呀!30歲抗癌歌手李明蔚(Sarena),患上罕見的鼻咽腺樣囊性癌,抗癌8年多的她接受過多次電療和化療,之後再做了一次眼皮植入白金片手術,以改善右 ...




加油呀!


30歲抗癌歌手李明蔚(Sarena),患上罕見的鼻咽腺樣囊性癌,抗癌8年多的她接受過多次電療和化療,之後再做了一次眼皮植入白金片手術,以改善右眼不能眨眼的問題。近日有指她已停止一切中西醫治療,其健康狀況令人擔憂。而她的好友姜紫藍(Color),為Sarena拍下一輯以天使為主題的相片「留念」,捕捉她健康、活潑和開朗的一面。


對於停止一切治療的說法,東網聯絡上李明蔚,她表示:「冇事,只不過因為血小板低所以停藥,升番就會食番,過兩日再去驗。今次影呢輯相唔係有咩特別意思,只不過係普通咁影吓相。」問到眼睛現在的情況?她表示:「眼嗰度,做完(手術)都係合唔得埋。可能我自己眼神經控制得差,所以幫助唔算多呀。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!