掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

高海寧:長歎8個月!高海寧帶父母出走 __,高海寧,

高海寧展開咗悠長假期。藝人高海寧(高Ling)自去年完成無綫劇集《網絡編案》後,便展開悠長假期,期間接拍旅遊特輯及搵真銀,預計至今年4月才再入新劇組, ...




高海寧展開咗悠長假期。


藝人高海寧(高Ling)自去年完成無綫劇集《網絡編案》後,便展開悠長假期,期間接拍旅遊特輯及搵真銀,預計至今年4月才再入新劇組,認真開心!不過身為孝順女的她,表示這段期間會多點陪伴家人,除了與父母一同返南京探望湊大她的婆婆外,還欲與家人一起外遊,指對上一次與家人旅行已是中學時期,喜愛體驗生活的她,希望到西藏睇靚景,她說:「趁父母後生帶佢哋去多啲遠嘅地方,好似夏威夷或黃金海岸,又想去智利睇復活島幾舊石,不過相信佢哋未必有興趣,最後可能簡單去泰國算啦。」


談到農曆年,高Ling坦言難忘兒時於南京度歲:「好記得成個新年喺屋企前面放炮仗,好靚,以前南京落雪去到膝頭,到溶雪時就扯條冰當劍耍,香港就冇呢啲嘢玩。我家族傳統係年30晚唔瞓得覺,愈唔瞓代表祝老人家身體健康,所以通常要早上先可以瞓,咁夜晚就成家人一齊睇春晚,12點要叩頭,同公公婆婆拜年,之後就排隊攞利是,但利是只可以放枕頭底,唔可以用。」而來港生活後雖然毋須捱眼瞓等年初一,但年30晚食團年飯時,唯獨魚呢項菜式不能一吃而盡,要留待大年初一繼續食,以代表年年有餘,她說:「我都傳統跟到足,同埋會食水餃,好少出街,因為爸爸輩份最大,所以都係安在家中,等親友嚟屋企拜年。」


回望過去一年,高Ling坦言一直密密耕耘,開心獲不少觀眾認同及留意,寄望鼠年比豬年過得更好:「舊年係好多事情發生,多事之秋,希望今年人人都可以開心,以前聽日講世界和平好似好娘,但今年係真心希望咁樣,工作方面,我仲有4套劇未出街,因為過去兩、三年拍好多套,其中兩套係女主角,另外兩套角色好鍾意,所以都期待出街嘅反應。」


場地:金域假日酒店Osteria意大利餐廳
化妝:Stephen Lau
服裝:IRO
髮型:Zap (Essensuals Toni & Guy Hair Salon)

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!