網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月4日 星期六

麥浚龍:與女友相戀十年 麥浚龍唔會結婚生B __,麥浚龍,

麥浚龍覺得呢個世界太複雜,冇需要將新生命帶嚟呢度。歌手麥浚龍(Juno)接受電台訪問,談及他有位富爸爸,2002年加盟環球唱片出道推出首張專輯《OnT ...




麥浚龍覺得呢個世界太複雜,冇需要將新生命帶嚟呢度。


歌手麥浚龍(Juno)接受電台訪問,談及他有位富爸爸,2002年加盟環球唱片出道推出首張專輯《On The Road》,唱片公司曾經大晒金錢造勢,但就間接令他被標籤為「靠父蔭」,令他於樂壇最初兩年受盡打擊及噓聲。


至04年轉投胞兄的唱片公司向非主流曲風發展之後,其音樂才華慢慢得到認同!對此,他說:「最初一面倒負評,係有壓力同唔開心,嗰兩年我唔能夠參與揀歌,一日又要做八個OB騷,錄音又好急,我唔係咁認同大公司做音樂嘅模式。」獨立做音樂之後,他於05年首次憑《雌雄同體》一曲成為「叱咤頒獎禮」的「叱咤十大」,他承認那次份外激動:「由最初一面倒負評中得到鼓勵,我激動,是因為感覺背負着一直陪伴我努力嘅音樂人。」


Juno的音樂路幾經兜轉才修成正果,而他創作的董折、蒲銘心愛情故事也歷盡愛恨交纏。不過,現實生活中,他跟中英混血兒女友Janine相戀接近十年。他坦言自己的愛情觀沒有像董折、蒲銘心般複雜,跟女友從來愛得簡單,但他決不會像哥哥般結婚育有下一代。他說:「創作故事我可以很複雜,我嘅愛情經歷中,冇被騙過。而我跟女友一齊十年,我的愛情觀很簡單,喜歡一個人,一直就會繼續喜歡,相處一齊一直有好奇就係最浪漫。冇結婚計劃,因為我不太叻面對小朋友,感覺呢個世界愈嚟愈複雜,係冇需要將新生命帶嚟呢度。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!