網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

洪欣:洪欣瘦面大眼變晒樣 跟Beat跳Young舞 __,洪欣,

放心!佢唔係真係變臉!現年49歲藝人洪欣近排轉玩大陸Hit爆嘅視頻App,一有時間就會upload貼合年輕網友口味嘅玩嘢片,就好似勁洗腦嘅大陸神曲《野 ...




放心!佢唔係真係變臉!


現年49歲藝人洪欣近排轉玩大陸Hit爆嘅視頻App,一有時間就會upload貼合年輕網友口味嘅玩嘢片,就好似勁洗腦嘅大陸神曲《野狼disco》佢都有拍過片,今次佢更加開盡美顏Filter,瘦面大眼更加唔少得,搞到個樣好似Young咗廿年一樣,更有網友話差啲唔認得佢添!


不過呢啲都唔係重點,片中洪欣Low cut晒肩兼露腰上陣,淨係套衫都有晒心思,加上佢跟住音樂左扭右扭纖腰,一時又畫大心心,最後更對鏡頭大派手指心,女神「降呢」變網紅,搞到唔少網友都瘋狂畀Like,大讚洪欣夠貼地,即刻撳Follow掣等睇佢再有新片出街呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!