網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

百億郭太熊黛林公園家庭樂 黑超老公貼地湊孖女 __,熊黛林,

39歲百億郭太熊黛林2016年嫁給郭可盈胞弟郭可頌,去年更誕下孖女Kaylor和Lyvia,變成四口幸福之家,熊黛林不時在社交網分享一對孖女的生活照, ...






39歲百億郭太熊黛林2016年嫁給郭可盈胞弟郭可頌,去年更誕下孖女Kaylor和Lyvia,變成四口幸福之家,熊黛林不時在社交網分享一對孖女的生活照,她們轉眼便1歲多,會行會走好精靈。讀者尹小姐日前透過《蘋果》的「爆相爆片」分享了熊黛林夫婦帶孖女到山頂遊樂場玩樂的相片。

熊黛林當日素顏湊女,戴上口罩,一身便服打扮,老公郭可頌則戴了黑超,孖女則穿上同款粉紅色羽絨外套,同行有一位長者和外傭,四大兩小出動。熊黛林和老公負責湊着其中一名女兒,另一名由外傭及長者照顧,分工合作,孖女各自活動。讀者尹小姐說:「嗰日係星期日,公園都幾多人,佢哋都唔嫌帶孖女嚟玩,我先見到熊黛林同一位長者同工人帶住孖女,跟住後就見到佢老公。孖女周圍走玩得好開心,佢哋玩攀爬遊戲,熊黛林兩公婆見囡囡爬到,都有用廣東話讚佢『好叻』。孖女都好乖好聽話,我見佢哋大約玩咗半小時就走咗。」即使郭可頌擁百億身家,但他們的家庭樂跟普通人沒分別,十分貼地去公園享受免費娛樂。

(讀者提供照片)


熊黛林和老公湊孖女去公園玩。(讀者提供照片)


郭可頌陪囡囡耍樂。(讀者提供照片)


郭可頌是廿四孝爸爸。(讀者提供照片)


熊黛林戴口罩遮素顏。(讀者提供照片)


一家四口好幸福。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!