網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月23日 星期四

顏子菲:教彈床健身吸男學員 顏子菲增設按摩服務 __,顏子菲,

顏子菲學按摩自我增值,但自言怕醜:「唔使除晒衫嘅…」藝人顏子菲出席電影首映時被讚身型更見纖瘦,她解釋只是穿上黑色裙的錯覺,加上本身是彈床健身教練,經常 ...




顏子菲學按摩自我增值,但自言怕醜:「唔使除晒衫嘅…」


藝人顏子菲出席電影首映時被讚身型更見纖瘦,她解釋只是穿上黑色裙的錯覺,加上本身是彈床健身教練,經常保持高運動量之故。問身為靚女教練,應該汲納不少男學員?她說:「單對單清一色女仔,男仔都有教,但無要求我一對一。(學生慕名而來搵你教?)有啲有講,多咗好多喺網上平台問,最近有個App搞咗個投票選Top 10健身中心同教練,好開心有學生投我教嗰間,好支持我,但佢哋問點解Top 10 trainer我冇名候選,但都好開心啲人揀我,覺得自己努力冇白費。」她笑言經常設計新課程「折磨」學員,當中包括要求學員做網上功課。


為了自我增值,顏子菲想學肌肉按摩。問會為男士按摩?她說:「我爸爸係中醫,所以自細識針灸、按摩,我係想幫學員紓援肌肉方法,用毛巾隔住,唔使除晒衫按嘅,我都怕醜,幫到人都開心,希望人人健康。」


提到農曆新年,她說原定返南京探望公公婆婆,但遭家人反對:「屋企人擔心新年多人回鄉,多病菌,叫我留番喺香港安心啲,但好想𢭃公公婆婆嘅利是,可能等到二月先返。(擔心公公婆婆?)佢哋多數留喺屋企,係驚我出街。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!