掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

白雲:生日晒超高衩泳褲!白雲睇鯨鯊發道歉聲明 __,白雲,

點解要道歉?尋日1月1日32歲生日嘅白雲,喺社交網大晒泳照兼同大家講「Happy2020forall❤️」,雖然佢封胸上陣,但依然非常澎湃,35E巨胸 ...




點解要道歉?


尋日1月1日32歲生日嘅白雲,喺社交網大晒泳照兼同大家講「Happy 2020 for all ❤️ 」,雖然佢封胸上陣,但依然非常澎湃,35E巨胸Big到爆,而下身就着上超高衩泳褲,非常性感!


不過佢竟然拍咗條「道歉聲明」嘅片,點解呢?佢用普通話解釋,之前去菲律賓時,當地導遊提議佢去睇鯨鯊,佢以為好似去追海豚咁未必睇到,原來係一定睇到,不過佢話好傷心,因為啲人會喺好淺嘅海域用食物引誘佢哋過嚟同遊客玩,但淺海餵佢哋會改變佢哋生活習性,影響成個生態,令佢好慚愧,所以佢就希望藉呢個反面教材呼籲大家唔好做,又留言:「本來準備了靚靚潛水片,但掙扎後,決定出這集叫『正式道歉聲明』,看過才明白。希望大家看過可以一齊出一份綿力。我相信大家是在意的,只是大家都不知道🙊。希望這條片令我的生日更有意義🙏🏻」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!