掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

楊思琦:楊思琦晒大肚寫真 唔着衫再影性感版? __,寫真,楊思琦,

楊思琦搵埋大女一齊影大肚寫真!懷上第二胎的楊思琦下月便是預產期,增磅不少的她行動開始不便,近日亦已逐漸停工,在家休養生息,早前她趁着精神不俗,就與女兒 ...




楊思琦搵埋大女一齊影大肚寫真!


懷上第二胎的楊思琦下月便是預產期,增磅不少的她行動開始不便,近日亦已逐漸停工,在家休養生息,早前她趁着精神不俗,就與女兒一齊影大肚寫真。寫真中,思琦沒有性感打扮或露出肚皮,她身穿吊帶裙微露「峰」頭,女兒就挨實她的肚子拍照,十分溫馨。


思琦接受東網訪問時表示花了大半天時間拍照,因為懷孕關係感覺特別累,而女兒則十分開心:「囡囡好鍾意同我一齊影相,佢啲表情好自然,比我更自然,真情流露,表現好好。(點解唔影啲大肚性感照?)其實都想影啲見到個肚皮,之後都會有,至於完全唔着衫見到成個body只係用手遮住嗰啲,我都想試,但就唔夠膽,暫時未能豁出去,見到人哋影得好靚都好羨慕,自己比較傳統同保守。」


她又指為了出來效果靚,她穿上高踭鞋拍攝,但撐了一會兒已支持不了:「同未有BB之前着高踭鞋好唔同,覺得好吃力,着完好似想抽筋同起唔到身,攝影哥哥見我咁辛苦就話盡量影啲唔使着鞋嘅相。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!