掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

【撲唔到口罩】李佳芯社交網稱冇口罩唔出街 拒絕粉絲打救:留給有需要的人 __,李佳芯,

【撲唔到口罩】李佳芯社交網稱冇口罩唔出街拒絕粉絲打救:留給有需要的人7分鐘前香港未完全封關,內地人繼續湧港,面對做乜都慢幾拍嘅政府,港人一罩難求,苦不 ...




  • 【撲唔到口罩】李佳芯社交網稱冇口罩唔出街 拒絕粉絲打救:留給有需要的人
  • 7分鐘前




香港未完全封關,內地人繼續湧港,面對做乜都慢幾拍嘅政府,港人一罩難求,苦不堪言。李佳芯跟好多人一樣都撲唔到口罩,面對呢個苦惱,佢喺ig放上一段天空片,tag「#口罩我都冇 #唔出街就好 #記得要消毒乾淨 #雙手多細菌切勿接觸面部 #細菌本身唔識郁但人識 #我們絕對可以預防並消除病毒 #除了自保也要關心身邊人 #一起打勝仗」。

李佳芯講到自己冇口罩,有粉絲即打救,留言:「我仲有兩盒口罩,可以的話,我好想俾一盒你…唔想你有事,要好好保護自己呀,大家一齊加油,打勝仗」

不過李佳芯就拒絕好意:「可以唔出街都冇事,麻煩留給有需要的人用。」面對患難,港人高質態度。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!