掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

單飛兩年獲進步獎金獎 陳健安認清自我價值 __,

On仔在老闆手中領過獎項時,鄭秀文、釗峰在旁起哄。
單飛兩年獲進步獎金獎陳健安認清自我價值On仔在老闆手中領過獎項時,鄭秀文、釗峰在旁起哄。陳健安(On仔)繼商台、新城後水再下一城,在港台十大中文金曲得 ...




單飛兩年獲進步獎金獎 陳健安認清自我價值

On仔在老闆手中領過獎項時,鄭秀文、釗峰在旁起哄。

陳健安(On仔)繼商台、新城後水再下一城,在港台十大中文金曲得到「最佳進步獎金獎」,被肯定過去一年寫出多首好歌的努力,亦為他2月28日將在伊館舉行的首個個人演唱會打下強心針。

On仔心存感激,十分感恩説:「好開心攞到港台十大中文金曲最佳進步獎金獎,要多謝每一個有播我歌嘅DJ,呢個係我第一個喺港台攞嘅個人奬項,進步奬對我意義好大,呢個名令我諗番起,單飛發展呢兩年,最大嘅進步係認識多咗自己,更清楚知道自己嚟到呢個宇宙嘅價值係乜嘢,喺過程中遇到好多低谷與痛苦,然後慢慢發現呢啲感受會返去自己度。所以呢兩年我真正體會乜嘢係跳出comfort zone,單飛發展我會形容為一個拆爛再重組嘅旅程,我希望我可以不停跳出 comfort zone,不停咁拆解再重組,從而變得更加好。」




鍾意就快D Share啦!