掃呢頁CODE去手機

2020年1月17日 星期五

吳若希:吳若希晒模特兒身材 爆老公成日𥄫大波妹 __,吳若希,

咁大膽!?唔怕老婆嬲咩...歌手吳若希出席內衣騷,性感演繹,問到事先有冇經老公過目?她說:「佢今朝車我時先知,但佢揸車冇咩望過,今晚番去先睇。(大家都 ...




咁大膽!?唔怕老婆嬲咩...


歌手吳若希出席內衣騷,性感演繹,問到事先有冇經老公過目?她說:「佢今朝車我時先知,但佢揸車冇咩望過,今晚番去先睇。(大家都睇完先畀佢睇?)所以我已經同公關要求,要套再性感嘅返屋企着。(平時係咪都會着情趣內衣?)少,依家接觸到,覺得都唔錯,悅己又可悅人。」


身材平平無奇的吳若希,問到會否想胸大啲?她說:「我着住呢件衫,喺髮型屋整緊頭髮都有刻懷疑,着唔到壯觀效果,不過我髮型師話唔係,話我着得好fashion,要靚同fashion唔可以太有身材,我鍾意fashion啲,我係標準模特兒身材,啲衫都唔使改。」


問到老公滿唔滿意她的身材?她說:「咁你要問吓佢,佢一時一樣,我見佢IG follow啲女明星都好有身材,有follow韓國女明星,好瘦好豐滿,又有follow馬來西亞林明禎。我有問過佢鍾意好胸定好忙嘅人,(忙?)即係冇空(胸)閒時間嘅人,佢喺我面前當然話鍾意我。(你唔呷醋?)唔會,某個程度上我都鍾意睇身材好嘅女仔,大家打和。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!