掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

忍淚跟黎小田跨時空合唱 薛家燕:我愛你 __,薛家燕,黎小田,

薛家燕對黎小田離世仍未釋懷,昨晚的場面令她很感觸。
忍淚跟黎小田跨時空合唱薛家燕:我愛你薛家燕對黎小田離世仍未釋懷,昨晚的場面令她很感觸。為悼念黎小田(Michael)舉行的《To小田withLoveF ...




忍淚跟黎小田跨時空合唱 薛家燕:我愛你

薛家燕對黎小田離世仍未釋懷,昨晚的場面令她很感觸。

為悼念黎小田(Michael)舉行的《To小田 with Love Forever 音樂會》昨晚於麥花臣場館舉行,小田生前好友薛家燕、柳影虹、杜德偉、衛蘭、林德信、泳兒等擔任嘉賓,陳欣健、胡諾言及陳敏之任司儀。薛家燕打頭陣出場,為記念好友,家燕姐特意穿上蝴蝶舞衣亮相並唱出《心肝寶貝》拉開溫暖序幕,她坦言至友黎小田離開已過多月至今仍未釋懷。

黎小田對香港樂壇貢獻良多,好友滿天下,不少巨星名人包括成龍、周華健、劉嘉玲、鄭秀文、楊受成等,錄製短片分享跟黎小田的相處點滴及思念。大銀幕亦播出黎小田已故父親黎草田淺談兒子對音樂的熱情,及跟黎小田關係亦師亦友的張國榮及梅豔芳短片及照片。



薛家燕打頭陣出場特別挑選蝴蝶舞衣亮相並唱出歌曲《心肝寶貝》,家燕姐說:「你真係我哋嘅心肝寶貝,你為樂壇貢獻咗好多,我好感激你,今日濟濟一堂,大家向你致敬,希望你得到安慰。」她紅了雙眼,表示感覺到小田跟他們在一起。她提到多年前跟小田曾扮梅艷芳和張國榮唱《胭脂扣》,透露音樂會尾段播出片段後,她便會演唱《胭脂扣》,說:「好多謝監製,將Michael嘅畫面融入首歌入邊,就好似再一次合作咁,綵排嘅時候就真係好似伴住我一樣。」

問到可會避免看到畫面,以免演出時控制不到情緒?家燕姐再次泛起淚光,說:「Michael走咗個幾月,坦白講我都未釋懷。之前仔女同我去外地旅行,勸我放低,要開心番啲,Michael都走得安詳。但有網上睇返好多合作片段,腦海好多浮現,一下子接受唔到佢走咗。今日現場見到Clara(黎小田助手)佢都話唔敢太近,因為知道大家一見面會喊,但今日個場面真係好感觸。」隨後家燕姐獻唱《胭》,她多次強忍淚水,唱畢後,家燕說:「Michael, I Love You!」




鍾意就快D Share啦!