網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月14日 星期二

【獨家】何君堯「林卓廷挑釁」之說 黃秋生指是罪犯邏輯:唔報警反而去打人? __,何君堯,黃秋生,

在《視點31》節目開始前,黃秋生遇上突發事情,自己切親手要入院縫針,同時外父過生,他說是「天意,唔好唔信。」對於未能與何君堯在節目「交戰」,甚至廣播道 ...






在《視點31》節目開始前,黃秋生遇上突發事情,自己切親手要入院縫針,同時外父過生,他說是「天意,唔好唔信。」

對於未能與何君堯在節目「交戰」,甚至廣播道上何君堯的大媽粉絲說秋生搵籍口逃避,秋生說:「驚到切自己手指,驚到叫外父快啲走。點形容呢?斬腳趾避沙蟲,我就斬手指避臘腸。人哋洋腸佢就臘腸。唉,講咩都好啦。」「無去就濕濕碎啦,我外父都走埋。隻手縫咗五針,缺一不可,四針都唔得,五針。」

在節目中,何君堯指林卓廷挑釁在先,以致白衣人四出打人,黃秋生聞言後獨家回應《壹》仔指:「林卓廷帶人入去,就可以隨便打人?應該報警呀嘛,係咪代表白衫覺得警察保護唔到佢哋?既然警察都保護唔到佢哋,不如解散警隊啦,最起碼都要解散元朗警隊啦。如果佢哋(白衣人)打人,覺得打親嗰啲都係抵死,即係無打錯啦。如果佢哋可以咁混亂之間一啲錯都無,佢哋應該成為警隊,白衣人做警隊。」

黃秋生更說何君堯歸咎林卓廷的做法,是罪犯邏輯。他解釋:「我演藝畢業之後第一份工,喺監獄入面教重犯,即係殺人起碼廿年以上嗰啲。有時同佢哋傾偈,有個犯話自己點解殺人呢,因為借咗錢畀人,但追債時對方唔還錢,仲用粗口問候媽媽,所以嬲起上嚟打死佢。當日我就學識一樣嘢,咩叫罪犯邏輯呢?呢啲就係。你唔著短裙咁夜出街我點會強姦你呢?最衰你帶人入元朗咪發生咁嘅事囉。如果個個用私刑仲使法律?佢都唔使撈啦,使咩搵律師呀?有啲咩事咪拎棍打爆佢個頭咪得囉。係咪即係咁意思?」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!