掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

陳國邦:因為一個原因...陳國邦羅敏莊絕不醉駕 __,羅敏莊,陳國邦,

呢個原因非常合邏輯。藝人陳國邦與太太羅敏莊以「至fit安全駕駛大使」身份到九龍塘出席活動。陳國邦與羅敏莊自言也是安全司機,雖然駕駛時也試過犯錯,亦有被 ...




呢個原因非常合邏輯。


藝人陳國邦與太太羅敏莊以「至fit安全駕駛大使」身份到九龍塘出席活動。陳國邦與羅敏莊自言也是安全司機,雖然駕駛時也試過犯錯,亦有被扣分的經驗,但兩人也不飲酒,更加絕對不會醉駕。


他們指剛到台灣旅行自駕遊,過往亦曾到日本及泰國自駕,在外地駕駛經驗豐富,認為不熟路,應駕駛時開慢一點安全至上,陳國邦說:「我成日都提醒老婆,去到外地揸車,無論係左定右軚都唔影響你嘅駕駛習慣,只要你記住自己喺馬路中心,就唔會轉錯方向。」羅敏莊則說:「其實香港嘅道路規劃幾好,台灣啲路都幾亂,分叉線又多,有時都幾混淆。」


揸車無分男女


二人笑言在駕駛上也會有意見,但未至於引致鬧交,羅敏莊笑說:「同佢一齊我都好少揸車,因為無論揸得幾好,佢都會有意見。」陳國邦則認為無分男女,只要不是坐在駕駛位上就會有意見,因為大家專注的事物不同。


唔擔心不明肺炎


講到武漢近期出現不明肺炎,問到兩人會否減少返大陸?陳國邦說:「唔會,因為唔係全國性疫情,唔使太擔心。」羅敏莊則指港人經歷沙士後會懂得注意過人衞生及防疫。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!