掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

「牛雜妹」李亦喬(前名:李美琪):晒水着送暖!牛雜妹曬到變黑妹 __,李美琪,牛雜妹,

見到啲相都即刻㷫合合呀!雖然呢幾日天氣寒冷,不過都唔緊要,眾女星繼續喺網上大晒水着向大家送暖!近日飛咗去馬爾代夫旅行嘅「牛雜妹」李亦喬,連日嚟都喺網上 ...




見到啲相都即刻㷫合合呀!


雖然呢幾日天氣寒冷,不過都唔緊要,眾女星繼續喺網上大晒水着向大家送暖!近日飛咗去馬爾代夫旅行嘅「牛雜妹」李亦喬,連日嚟都喺網上晒靚相,但就只晒出一件頭泳衣,難怪唔少網民都話睇得唔夠喉。今日佢就再派「福利」,嚟個高抄自拍,騷出「胸器」,非常吸睛!佢仲自嘲曬到黑晒,變成「黑妹」:「為大家介紹,我嘅黑人朋友-李亦喬,求職階段,有冇工作介紹啊?#黑妹#由頭黑到落尾」


而混血索模姜美兒(Mia)亦不遑多讓,着上粉紅色三點式上陣,騷出34C「Big」爆上圍,簡直係「胸」湧而出,非常hot爆!另外,一件頭上陣嘅趙希洛就晒出坐喺泳池邊嘅相,大騷美腿,仲話好掛住夏天嘅太陽添!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!