掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

張兆輝武漢返港零擔心 __,張兆輝,

張兆輝剛從爆發不明肺炎的武漢回港,指沒有感到不適。
張兆輝、姚子羚、蕭正楠和洪永城等,昨日在將軍澳出席新劇《黃金有罪》宣傳活動,張兆輝剛從爆發不明肺炎的武漢登台回港,他表示:「當地唔見啲市民戴口罩,我都 ...




張兆輝、姚子羚、蕭正楠和洪永城等,昨日在將軍澳出席新劇《黃金有罪》宣傳活動,張兆輝剛從爆發不明肺炎的武漢登台回港,他表示:「當地唔見啲市民戴口罩,我都有問當地人目前情況,佢哋話冇,但就唔知其他地方有冇。其實如果當地情況嚴重,我哋落飛機都要噴消毒藥水,以及一定要我哋做預防措施,但統統都冇喎。我演出時都有同觀眾握手,完咗活動亦有洗手,所以唔擔心。」並表示回港後未有感到不適。

此外,姚子羚跟胡說八道會的好姊妹早前往馬爾代夫旅行,拍下不少性感泳照,她指只是留倩影,實際並不太性感。她坦言原有意裸曬,但怕有陌生人,最後打消念頭。

撰文:余嬌




鍾意就快D Share啦!