網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月14日 星期二

文雪兒:做陳瀅姚子羚媽咪 文雪兒大讚阿女出色 __,姚子羚,文雪兒,陳瀅,

文雪兒喺新劇飾演陳瀅及姚子羚阿媽!藝人文雪兒近日在熱播中的劇集《黃金有罪》與張兆輝、蕭正楠、陳瀅和姚子羚等合作大鬥演技,演「水師奶」的她,飾演陳瀅和子 ...




文雪兒喺新劇飾演陳瀅及姚子羚阿媽!


藝人文雪兒近日在熱播中的劇集《黃金有罪》與張兆輝、蕭正楠、陳瀅和姚子羚等合作大鬥演技,演「水師奶」的她,飾演陳瀅和子羚媽媽,「三母女」首次合作,雪兒大讚兩位阿女表現出色,擦出不少火花:「雖然初頭同佢哋唔係好熟,同埋一拍就要講啲好溫馨嘅說話,呈現到好有母女情嘅感覺,但大家都好專業,喺好短時間就擦出火花,有嗰種感覺出嚟。」


她又大讚陳瀅喊功了得:「我之前睇過佢之前嘅喊戲,佢真係好喊得,而我都係一開機就喊到,所以喊戲對我哋都毫無難度。」


至於此劇講到張兆輝與子羚有感情線,其中一場更令雪兒非常難忘:「嗰場戲係佢要叫我伯母,但我死都唔制,我叫佢點頭講你好就得,點知佢真係肯,真係好搞笑。」另外,早前雪兒飛到泰國出席活動,當中好友吳麗珠、楊玉梅亦有出席,大家趁機遊覽兼吃了不同美食,實行寓工作於娛樂!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!