掃呢頁CODE去手機

2020年1月24日 星期五

【一家五口出動行年宵】年三十葉翠翠佗巨肚一拖二買桔 老公負責氹仔 __,葉翠翠,

明天是大年初一,三月是預產期的葉翠翠,趁着第三個兒子未出世,一家五口出動行年宵巿埸。當日下午天朗氣清,她左手拖大仔,右手拉着細仔,老公周曉東殿後,加埋 ...






明天是大年初一,三月是預產期的葉翠翠,趁着第三個兒子未出世,一家五口出動行年宵巿埸。

當日下午天朗氣清,她左手拖大仔,右手拉着細仔,老公周曉東殿後,加埋兩位工人,一行七人逛年宵巿場。近年成功轉型做kol,分享保健扮靚湊仔心得,週一至週五忙於在家工作。葉翠翠坦言難得有空閒,當日駕車經過維園,見人不多,於是決定一家人去行年宵。大仔Jake今年兩歲半,比一般同齡小朋友長得高大,細仔Triton一歲多,已經行得好穩陣。兩個小孩全程向前行,似乎不想停低,唯一引起他們興趣的,只有賣賀年糕點的檔口。其間,大仔Jake行得攰突然離隊,要爹哋又哄又錫。

翠翠指從沒想過此行會有任何收穫,事關家裡暫時不宜擺放鮮花,也不適合置大型盆栽。

「有朋友送花籃嚟屋企,兩個仔會摘晒啲花出嚟,啱啱過去聖誕節,我都冇買聖誕樹,因為佢哋會將裝飾掛波全部掹走晒,而家佢哋仲未識得摘桔,所以可以放一盆喺屋企。仲有,兩個仔不嬲都好黐我,嗰日佢哋拖着我一味向前行,我都冇乜機會停低睇嘢,買到盆桔,係因為檔主將好多桔擺咗好嚟,我哋唔使特登走入檔口。」翠翠笑說。不過,新年攞好意頭,迎春接福,大吉大利,一盆已經搞掂。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!