網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月1日 星期三

何雁詩:鄭俊弘割席又嫌臭 何雁詩自資六位數出歌 __,何雁詩,鄭俊弘,

何雁詩自資出歌,男友鄭俊弘竟然唔幫手!歌手何雁詩及鄭俊弘(Fred)拍住拖來支持好友譚嘉儀出碟,Fred表示早收工所以就趕來撐場。問到剛離開星夢的何雁 ...




何雁詩自資出歌,男友鄭俊弘竟然唔幫手!


歌手何雁詩及鄭俊弘(Fred)拍住拖來支持好友譚嘉儀出碟,Fred表示早收工所以就趕來撐場。問到剛離開星夢的何雁詩最近會否得閒些?她笑言:「反而仲忙咗,之前未離開星夢用等嘅心態,離開咗之後好多嘢落手落腳做,同其他監製傾歌,好多嘢已經起步緊,同埋傾錢。(自資出歌?)我會做歌先,暫時以呢個方向。(唔會簽公司?)未知,可能自己做住先,如果有公司咪可能product形式賣出去。」問到自資金額?她笑言:「暫時五位數,但六位數應該走唔甩。(全部自己掏銀包?)係呀,所以真係窮呀。」


問到Fred可會資助女友?他即抵死落閘:「唔得呀,我都要儲吓錢。」何雁詩即笑言:「佢唔資助我唔緊要,佢資助我生活得㗎喇,其他全部嘢佢畀錢。」問到怎樣鼓勵女友?他即謂對方已做得好好。何雁詩又大呻對方更「消費」她:「我冇資助之餘,仲要做義工幫佢做engineer錄音,幫佢剪片,佢真係精呀!」記者打趣聖誕節消費番男友,何雁詩笑言對方要出埠工作,但兩人會在平安夜預先慶祝,又謂不會交換禮物,但何雁詩就自爆:「唔係喎,佢啱啱買咗嘢畀我,佢送咗枝香水畀我,因為佢成日話我好臭,話我用開嗰啲香水好男人味。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!