掃呢頁CODE去手機

2020年1月12日 星期日

曾國祥:媽咪今日出院!曾國祥買蘿蔔糕氹母賀年 __,曾國祥,

一天都光晒!藝人曾國祥與太太王敏奕(Venus)今日約下午三時半現身醫院,逗留短短5分鐘後離開,兩人均戴上太陽眼鏡,臨走時亦有停步讓記者拍照。農曆新年 ...




一天都光晒!


藝人曾國祥與太太王敏奕(Venus)今日約下午三時半現身醫院,逗留短短5分鐘後離開,兩人均戴上太陽眼鏡,臨走時亦有停步讓記者拍照。農曆新年將至,問到兩人會否出埠外遊?他表示未有計劃旅行,至於會否跟爸爸曾志偉食團年飯?他說:「嗲哋成日都要飛去Las Vegas,未知佢幾時飛,應該喺佢出發前食,不過大家成日都食飯敍吓。」而其母親朱錫珍目前留院進行身體檢查,他透露預計於今日出院,並指媽咪亦會同行食團年飯。問到打算外出食抑或在家煮?他說:「睇媽咪鍾意,(Venus會唔會幫手煮?)佢好樂意煮,佢煮嘢食都OK㗎,不過最近佢忙拍劇。(媽咪係咪要食清淡啲?)冇呀,唔使戒口,乜都食得,佢鍾意食蘿蔔糕咪買幾底大家一齊食。」


而曾志偉下午近5時獨自步出醫院,一身深藍色西裝的他甫見記者笑容滿面,問到他是否赴拉斯維加斯找賭神?他笑笑口說:「係呀。(贏多啲!)多謝!」問到他是否因太太今日出院而前來,他說:「係呀!Thank you!」隨即便上車離開。未幾,曾國祥與Venus化身左右護法攙扶媽咪步出醫院,見朱錫珍戴上口罩兼帽子,身穿黑色厚長褸,問到她今日出院?她說:「係呀!(天氣轉涼要小心身體!)有心!(精神好嗎?)好好。(返屋企多啲休息!)多謝!有心!」此外,曾國祥舊愛A.Lin(裴殷)即將下嫁許廷鏗胞兄許永鏗,他聞言即說:「你講呢啲嘢呀!唔答」曾國祥兩夫妻送媽咪上車後便徒步離去。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!