掃呢頁CODE去手機

2020年1月22日 星期三

劉佩玥「泰」熱開工中暑 __,劉佩玥,

劉佩玥、馮盈盈及張頴康到泰國取景,順便歎美食。
劉佩玥「泰」熱開工中暑馮盈盈甩拖後寄情工作,日前聯同陳展鵬、劉佩玥(Moon)、張彥博、張頴康及米雪等到泰國為無綫新劇《逆天奇案》取景,見眾人玩得開心 ...




劉佩玥「泰」熱開工中暑

馮盈盈甩拖後寄情工作,日前聯同陳展鵬、劉佩玥(Moon)、張彥博、張頴康及米雪等到泰國為無綫新劇《逆天奇案》取景,見眾人玩得開心,反而盈盈有別於平時的佻脫,表現得有點落寞,但仍落力拍攝。

當地天氣炎熱,拍攝過程並不輕鬆,Moon還拍到中暑發燒:「泰國係我嘅主景,所以日日都要開工,凌晨四點就開始化妝,所以冇乜點玩!有場戲我仲要喺烈日當空下跳舞,搞到有少少中暑同發燒,但之後都頂得住繼續拍,好彩出咗身汗隔日又冇事。最開心係米雪姐好照顧我,成日夾魚畀我食。」






鍾意就快D Share啦!